جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

اس ام اس روز پدر ، پیامک تبریک روز پدر ، اس ام اس ویژه تبریک روز

اس ام اس روز پدر ، پیامک تبریک روز پدر ، اس ام اس ویژه تبریک روز پدر ،
پدر عزیزم
از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد
این بالهای پرواز قناعت و امید و عشق را تو به من بخشیدی
=======================
اس ام اس روز پدر ، پیامک تبریک روز پدر ، اس ام اس ویژه تبریک روز پدر ،
بابا جون ، میدونم خیلی عذابت میدم ولی جوونیه و هزار جور شیطنت ،
شما به بزرگیه خودت ببخش و بدون که از تموم وجودم دوستت دارم
=======================
اس ام اس روز پدر ، پیامک تبریک روز پدر ، اس ام اس ویژه تبریک روز پدر ،
پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ،
بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد
=======================
اس ام اس روز پدر ، پیامک تبریک روز پدر ، اس ام اس ویژه تبریک روز پدر ،
پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست . روزت مبارک باباجون
=======================
اس ام اس روز پدر ، پیامک تبریک روز پدر ، اس ام اس ویژه تبریک روز پدر ،
چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خستگیت را
پدرم دوستت دارم . . .
 
چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود
برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود
ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است
در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود
پدرم روزت مبارک
=======================
اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی . . .
روز پدر مبارک
=======================
دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده .
آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم
روزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارم
=======================
پدر بشنو این حرف فرزند خویش / عزیزو گرامی و دلبند خویش
تویی مایه ی بود و پیدایشم / کنا رت به ناز و به آسایشم
پدر تکیه گاه وجود منی /تو سرمایه ی هست و بود منی
=======================
همسر عزیزم ، باش و با بودنت باعث بودن من باش
روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم
=======================
پدر جان قسم بجان عزیز ات که هیج گاه
یاد شکوه مند تو إز دل نمی رود
تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک
نقشی تو هم دمی ز مقابل نمی رود . . .
روزت مبارک
=======================
ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان / ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم /  خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم
=======================
پدر، تو تپش قلب خانه ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق،
از خانه بیرون میروی و با کشش عشق، دوباره باز میگردی.
تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را
به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری…..
امروز بی نهایت دلتنگ پدر هستم….
تقدیم به همه بابا های خوب دنیا
=======================
به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد
سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد
لبی که زمزمه درد می کند شب و روز
به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد
پدرم روزت مبارک
=======================
چه کسی میداند در پس این چهره مهربان خست گیت را . . .
پدرم برای تمام تلاش هایت،متشکرم
روزت مبارک
=======================
ز گلشن هستی چو خدا دانه ی ما کاشت
بر ریشه ی ما آب،پدر مایه پدر بود
در باغ وجود آفت و نقصان وملالست
در دفع هم آرایه و پیرایه پدر بود
پدرم روزت مبارک
=======================
ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان
ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم
خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم
پدرم روزت مبارک
=======================
پدرم
به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد
سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد
لبی که زمزمه درد می کند شب و روز
به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد
روزت مبارک
=======================
پدر ای که از تو جاری / خون زندگی تو رگهام
ای که از نور دو چشمت / نور زندگی به چشمام
پدرم روزت مبارک
=======================
پدر ای وجودم از تو / قدرت و توان گرفته
ای که از دم نفسهات / هستی من جان گرفته
روزت مبارک
=======================
پدر دستات برام گهواره بودن / چشات مثل چراغ خــونه من
بجزء تو از همـــه دنیا بریدم / کسی رو مثل تو عاشق ندیدم
روزت مبارک پدر عزیزم
=======================
چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود
برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود
ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است
در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود
پدرم روزت مبارک
=======================
اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی . . .
روز پدر مبارک
=======================
دست های پر توانت ، همیشه بزرگ ترین حامی زندگی ام بوده .
آغوش امن تو بهترین جا برای فراموشی غم های زندگیم
روزت مبارک مرد زندگیم ، دوستت دارم
=======================
پدر بشنو این حرف فرزند خویش / عزیزو گرامی و دلبند خویش
تویی مایه ی بود و پیدایشم / کنا رت به ناز و به آسایشم
پدر تکیه گاه وجود منی /تو سرمایه ی هست و بود منی
=======================

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد