جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

اس ام اس های عاشقانه عید نوروز 91

اس ام اس های عاشقانه عید نوروز 91

عید نوروز را به گلهای یاس بهشت آرزوهایم ،پدر و
مادر عزیزم
که عطرشان پایدار ومهرشان ستودنی است
تبریک می گویم، سال نو مبارک
.
ای کاش هر روزمان نو روز باشد تا نو شویم خودمان ، اندیشه هایمان و عشقمان به همه زیبایی ها. سال نو مبارک
.
امروز دو نفر از من آدرس و شماره تورو از من میخاستن منم بهشون دادم یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت
سال ۹۱ میاد سراغت
.
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سمبل خوشبو مثل سیب خوشرنگ و مثل سکه با ارزش باشید
.
نزدیک عیده، توی خونه تکونیه دلت، مارو بیرون نکنی!!!
.
این اس ام اس رو تا ….روز دیگه نخون
.
. چیه؟؟ فکر مری میخوام عیدو تبریک بگم؟؟
یادت باشه اولین کسی بودم که سال۹۱ سرکارت گذاشتم
.
سلام، ببخشید این موقع شب بیدارت کردم.
.
.
.
خواستم یادآوری کنم: سال نو شده.
.
کم‌کم باید از خواب زمستونی بیدار بشی.
.
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد
.
خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال
از گذشته خود افسوس نخورند. . .
اس ام اس نوروز ۹۱
از آجیل سفره عید، چند پسته ی لال مانده است؟! آنها که لب گشودند، خورده شدند! آنها که لال ماندند، میشکنند. دندانساز راست میگفت: پسته ی لال، سکوتش دندان شکن است….!
.
اس ام اس عید ۹۱
بهار امسال بی تو برایم از پاییز غم انگیز تر است
نوروز مبارک
.
اس ام اس تبریک نوروز
یادت باشه: تعطیلات بزودی تموم میشه و بعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه.
بازم ۱سال کار و خستگی!
(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)
.
اس ام اس عاشقانه نوروز
به یه نفر میگن: چی شد معتاد شدی؟
میگه: والا ما با بچه ها قرار گذاشته بودیم فقط روزای تعطیل سیگار بکشیم…
که یهو خوردیم به نوروز !!!!!
.
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد، خندیدن شاخ بید تقدیم تو باد،
تنها دل ساده اى است دارایى ما، آن هم شب عید تقدیم تو باد
.
میگن وقتی بهار داره از راه میرسه باید قبلش گل ها رو خبر کرد.
میخواستم خبرت کنم بهار تا هست روز دیگه میاد..
رفیق گلم پیشاپیش بهارت مبارک
.
با پایان سال شروع به خانه تکانی کردم به خانه ی دل که رسیدم محبتت را برداشتم نه غباری داشت نه کهنه شده بود. مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند
.
خداوندا: برای دوستانم دعا میکنم :
در این آخرین روزهای سال دلشان را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو دهی که هر جا تردیدی هست ایمان ،زخمی هست مرهم ، نومیدی هست امید و هرجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد.
.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد