جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ جدید

پ ن پ جدید
جمعه کویر بودم تو گوشیم ماسه رفته خراب شده
 دیروز بردم گارانتی ، میگه گوشیتون خرابه؟
 گفتم پـَـَـ... گفت : خفه شو بی شخصیت ، بفرمااا بیــــرون آقاااا!!!
گفتم میخواستم بگم پـَـَـرت شدم رو رمل های کویر ، احتمالا توش ماسه رفته باشه!
طرف دوساعت عذر خواهی کرده ، میگه پس آوردین درستش کنیم؟
 گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ، مرگ مغزی شده آوردم اعضای قابل اهدای سالمش رو بردارین...
 
--------------------------------------------------------------------------------

بابام داشت Next Persian Star نگاه میکرد، شرکت کنده هه گفت: "هیئت '""ژولی""" نظر خاصی نداشتن" بعد بابام گفت : اِ اِ اِ اِ اینام هیئت ژولین؟؟؟ پـــــَ نه پـــــــُ اینا پولی ن که باهم میشه ژولی پولی !!! والـــــــــــــا!!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

داداشم رفته خواستگاری دختره با سینی چای اومده که چای رو بگردنه.مامانم گفته:ماشاا...هزارماشاا...عروس خانم ایشونن؟
 مادر دختره گفته:پ.ن.پ ایشون آبدار چی ان.از یه قهوه خونه استخدامشون کردیم که بیان این جا چای تازه دم بریزن.خواستگار ها بنوشن جیگرشون حال بیاد.:)
 
--------------------------------------------------------------------------------

کابل برق تو کوچه قطع شده افتاده رو زمین,زنگ زدیم اداره ی برق میگیم کابل کوچمون قطع شده ,یارو میگه برقم قطع شده؟؟؟میگم پ ن پ زنگ زدم بگم اگه برق اداره ی شما رفته زحمت نکشید نیایید ما درستش میکنیم
 
--------------------------------------------------------------------------------

تو سرما مثل بید داشتم میلرزیدم منتظر تاکسی بودم ، بعد عمری یه تاکسی اومده وقتی سوار تاکسی شدم رانندهه میگه سرماس؟؟؟ گفتم: پـَـــ نَـــ پَــــ گرماس!!! منم دلم هوای بندر کرده دارم بندری میرقصم!!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

یارو میمیره شب اول قبرش دو نفر میان بالا سرش، میگه شما نکیر و منکرین؟
 
میگن (( پ نه پ)) کامران هومنیم، اومدیم بالا سرت بگیم تو خودت نمره بیستی..:
 
--------------------------------------------------------------------------------

یک ساعته از بیرون صدای قارقار میاد...داداشم میگه صدای کلاغه؟
 میگم پــَ نَ پـــَ قناریه.. داره متال میخونه!
 
--------------------------------------------------------------------------------

جلو در پارکینگ وایساده.در رو باز کردم.میگه: میخوای ماشینت رو بیاری بیرون؟؟ پَ نه پَ در رو باز کردم هوای کوچه عوض بشه.
 
--------------------------------------------------------------------------------

پشت در اتاق عمل وایستادم منتظر دکترم که برم برای زایمان... پرستاره اومده نگام میکنه میگه زاءو شمایی؟... میگم پـَـ نـَـ پـَـ خواهرمه.. ترسیده منو فرستاده جاش!!!!...
 
--------------------------------------------------------------------------------

تربیت بدنی داشتیم داریم والیبال بازی میکنیم یه دختره اومده میگه ببخشید تربیت بدنیه
 میگم پ نه پ ریاضی مهندسیه،ما هم داریم سرعت توپ رو محاسبه میکنیم ببینیم رانندش در چه حدیه
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفیقم اومده خونمون! وضو گرفته میخواد نماز بخونه!می پرسه قبله کدوم طرفه؟!
 
میگم:میخوای نماز بخونی؟! میگه: پـَـ نـَـ پـَـ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد