جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ تصویری

پ ن پ تصویری

میرم سینما برا دیدن فیلم جلو گیشه بلیط فروشی یارو بلیط فروشه میپرسه بلیط می خوای ؟
 گفتم پَـــ نَ پَـــ امدم ببینم چطوری از این سوراخ رفتی اون تو بلیط بفروشی ....!!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

دستمال کاغذی گرد کردم گذاشتم تو بینیم مامان بزرگم میگه بینیت خون اومده؟ پـَـــ نــه پـَـــ دیدم از دماغم داره هوا میاد. گفتم حتما پنچر شدم فعلا اینو رد کنم که بادم خالی نشه
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم مغازه میگم CD دارید؟ میگه خام؟ پـــ نــه پــــــ تنوری باشه با قارچ و پنیر
 
--------------------------------------------------------------------------------

میگه شما تو خونه همش سه تا بچه این؟؟؟
 گفتم: پـــــــــَ ن پــــــــــَ بابام مارو نمونه زده تو این سال جهاد اقتصادی اگه مقرون به صرفه بودیم ایشالله خط تولید انبوه رو راه اندازی بکنه
لپ تاپم رو بردم نمایندگیش، می گم ضربه خورده کار نمیکنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!! پـَـــ نــه پـَـــ ، یکم بی محلی کردم، ضربه روحـــی خورده
 
--------------------------------------------------------------------------------


دوست دخترم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چنش آور علاقه دارم
 
--------------------------------------------------------------------------------


سر صبح جمعه از سروصدای زیاد از خواب بلند شدم ،رفتم آشپزخونه میبینم بابام هی داره دره یخچالو باز میکنه باز میبنده ،بهش میگم چی شده سر صبح خراب شده ؟
 گفت : پــ نه پــ دارم میبندم باز میکنم بلکه رفرش بشه یه چیزی پیدا کنیم بخوریم
 
--------------------------------------------------------------------------------


نشستیم همه داریم فیلم می بینیم، به رفیقم میگم یکم تلویزیونو بچرخون ؛
 میگه سمت شما؟
 پــــَ نــــَ پـــــَ بچرخون سمت قبله، باشد که مقبول درگاه احدیت قرار بگیره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد