جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ با حال

پ ن پ با حال

صیح اول صبحی نشستم تو تاکسی ، بد عنق...
یه دختری با کلی افاده تا اومد بشینه بغل دستم ،
 یهو با صدای بلند باد در کرد !
خیلی خودمو کنترل کردم ، باور کنیـــن خیلی .
ولی یهو پوکیدم از خنده ، چشام شده پرِ اشک...
برگشته میگه : خنده داره ؟!!
منم گفتم : نه پـَـَـ ... این اشکِ شوقه تو چشام ...!
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم استخر داشتم غرق میشدم غریق نجات میله رو برداشته اومده لب استخر با لبخند میگه میخای کمکت کنم؟نه پ با اون میله استریپتیز کن ببینم بلدی
 
--------------------------------------------------------------------------------

حموم بودم، مامانم می زنه به در می گم بـــله ؟
 می گه حمومی ؟
 می گم نه پـَـ اینجا لندنه، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوید
 
--------------------------------------------------------------------------------

بهش میگم: زود باش دمپاییتو بده تا سوسکه نرفته... میگه:مگه میخوای بکشیش؟... نه پَ میخوام بدم سوسکه پاش کنه !!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

تصادف کردیم، زنگ زدیم افسر اومده میگه : تصادف شده؟
 میگم : نه پـــــَ ... داریم هشدار برای کبرا 11 رو فیلم برداری میکنیم!!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

یارو سگ های منو دیده، میگه غذا میخورن؟ نه پـَـَـ فتوسنتز میکنن
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم داروخونه کرم ترک پا بگیرم
 می گه واسه پا میخواین؟؟
 نه پــــَ
 میخوام در جهت از بین بردن ترک های کویر لوت گامی برداشته باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد