جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ جدید

پ ن پ جدید

رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟
 پَـــ نه پَـــ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم سم بخرم واسه سوسک
 یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!
پَـــ نَ پَـــ میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون ،
 اومده بیرون ،میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟
 میگم نه پس ، دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم!
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتیم رستوران ، میگم 2تا جوجه لطفا ،
 میگه جوجه کباب؟
 پـَـَـ نَ پـَـَــــ ازین جوجه رنگیا ، یه قرمز بدین یه سبز
 
--------------------------------------------------------------------------------

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر .
میگه گرفتم وصل کنم؟
... پـَــ نَ پَـــ فوت کن , قطع کن
 
--------------------------------------------------------------------------------

زنگ زدم 115،
 میگه آمبولانس میخواین قربان؟
 پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام, بقیش هم آدامس بدین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد