جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ با حال

پ ن پ با حال

با دوستم رفتیم دکتر زیبایی ، منشیه میگه می خوای دماغتو کوچیک کنی؟
 منم گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم بکوبم 4 طبقه بسازم!!!
 --------------------------------------------------------------------------------
تو کلاس دستمو بالا گرفتم......استاد میگه شما سوال داری؟؟؟
 میگم پَــ نَــ پَــ تف زدم سره انگشتم دارم جهت بادو تعیین میکنم !
 --------------------------------------------------------------------------------
دارم تراکِت پخش می کنم تو خونه ی مردم ، بعد یه زنه اومده میگه آقا شما تراکت پخش می کنید؟
 میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ !! نقاشی کشیدم دارم میندازم خونه مردم ، با اس ام اس بهم نمره بدن !
--------------------------------------------------------------------------------
رفتم مغازه میگم آقا مرگ موش میخوام،
 میگه برای موش های خونتون میخواین،
 پَ نَ پَ میخوایم بریزیم تو خورشتمون خوش رنگ شه !
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتیم بلیته کانادا بگیریم
 زنه میگه سیاحتیه؟
 میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده سید ریچارد
 
--------------------------------------------------------------------------------

سوار تاکسی شدم.یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود.میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟
 میگه اذییتتون میکنه!
پـــــــَ نَ پــــــــَ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!!!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم سر خاک خدا بیامرزی دارم خرما تارف می کنم،
 طرف برداشته میگه فاتحه است دیگه نه؟
 پـَـَـ نَ پـَـَـــ م خدا بیامرز زنده شده داریم جشن می گیریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد