جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ با حال

پ ن پ با حال
طرف اومده تو شرکت که کلی روی در و دیوار آرم و پوستر بیمه س میگه ببخشید اینجا شرکت بیمه س ؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ نونوائیه الان خمیر تموم کردیم !

***************************
بهش میگم اگه بتونی میری اونور یا اینجا می مونی؟
میگه خارج از کشور؟ پـَـ نـَـ پـَـ اتاق بغلی رو میگم!

***************************
سر صبح داشتم نرمش میکردم بابام پرسید داری نرمش میکنی. پـَـ نـَـ پـَـ قر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزم

***************************
تو مراسمِ تیرباران میگه می خوان بکشنش؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ واسه آبکش کردنِ برنج عروسی، آبکش کم اومده!!!رفقای با مرامِ داماد دارن آبکش می سازن

***************************
به بارومیگی افتابه داری؟میگه براخونه می خوای؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ براقالب کیک جشن تولد بابام می خوام،اخه سنتی دوست داره.

***************************
میگه سوسک؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ شاه زادس جادوگر بی رحم اینجوری طلسمش کرده.
خندید و گفت بکشمش؟
گفنم: پـَـ نـَـ پـَـ تا من و شاهزاده اسبارو زین می کنم پاشو آذوقه جمع کن بریم به جنگ جادوگر طلسم بشکنیم این شاهزادرو نجات بدیم

***************************
رفتم لبنیاتی گفتم آقا ببخشید تخم مرغ دارین؟گفت؟دو زرده نداریم.دو زرده میخواستین؟گفتم پَ...گفت:ای په نه پ و کوفت پ نه پ و زهر مار پنه پ و درد بی درمون.گفتم آقا چه خبرته؟میخواستم بگم پنیر دارین؟بیچاره کلی معذرت خواهی کرد و گفت:حالا پنیر کیلویی میخواین؟گفتم:پ نه پ متری میخوام و فرار کردم{-7-} پـَـــ نــه پـَـــ پـَـــ نــه پـَـــ

مامانم میگه میدونی عرش خدا میلرزه وقتی طلاق اتفاق میفته؟ پنه پ قحطی میاد تو سومالی ............
رفتم دکتر قلب میگه؟ اخی با این سن کم قلبتون درد میکنه؟ میگم پنه پ اومدم زیارت شما میگه؟ تیر میکشه؟ میگم پنه پ دارت بازی میکنه میگه حالا دارو بنویسم پ نه پ شما زحمت نکشین استراحت بفرمایین اتفاقی نمیفته نهایتش میمیرم دیگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد