جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پـَـ نـَـ پـَـ 91

پـَـ نـَـ پـَـ 91
رفیقم گوشیمو گرفته زنگ زده به دوستش داره نیم ساعت صحبت میکنه منو نگاه میکنه میگه قبض موبایلت زیاد میاد قطع کنم ؟ پـَـ نـَـ پـَـ یه خورده دیگه ادامه بده داریم ردشو میزنیم، ادامه بده ...

***************************
داشتم تلویزیون میدیدم بابام اومده خاموشش کرده میگم چرا خاموش میکنی؟میگه داری میبینی؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ از پول یارانه ها اضافه مونده میخوام بدم واسه قبض برق

***************************
دستم بنده احتیاج به کمک دارم. دوستم داره آهنگ گوش میده و هر چی صداش میکنم نمی‌شنوه. کفشمو پرت می‌کنم طرفش یه دفعه از جا می‌پره میگه: کارم داشتی؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم لنگه کفشو پرت کنم طرف جورج بوش جا خالی داد خورد به تو!

***************************
به دوستم میگم خودکارتو بده میگه چیزی میخوای بنویسی؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ واسش شلوارک گرفتم میخوام ببینم اندازشه یا نه

***************************
رفتم از عابر بانک پول بگیرم یکی اونجا وایستاده بود گفت خرابه پول نمیده! بعد که پول گرفتم با تعجب گفت پول داد!؟؟؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ عذرخواهی کرد گفت پول ندارم یک چک داد واسه فردا صبح!

***************************
رفتیم باشگاه بیلیارد میگم دو تا چوب بدین؟میگه می خوایین بازی بکنین؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ از چین اومدیم می خواییم باهاشون غذا بخوریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد