جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ

پ ن پ
توی اتوبوس چکش اضطرای رو دیده.میگه اینو گذاشتن اتوبوس چپ کرد شیشه رو بشکونیم بریم بیرون؟می گم:پ ن پ !!اینو گذاشتن مردم گردووقندبیارن بشکونن. حوصلشون سر نره!
***************************
کارگر وایستاده کنار خیابون که ببرنش سر کار وانتیه میاد جلو میگه : دنبال کار میگردی ؟؟ کارگره میگه : پـَـ نـَـ پـَـ هوس قلیون کردم منتظرم یه ماشین مدل بالا سوارم کنه با هم بریم یه سفره خونه قشنگ

***************************
دوستم تو خونشون یه بچه تمساح نگهداری میکنه، بهش میگم خوب ببرش باغ وحش. میگه: یعنی ببرم تحویلش بدم؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ ببرش واسه گردش ، بذار یه سرم به پدر مادرش بزنه الان دلشون تنگ شده براش بعد برش گردون خونه..

***************************
دوستمو بعد سه هفته دیدم با یه چسب سفید رو بینیش.میگم به سلامتی بینیتو عمل کردی؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ بستنی خوردم یادم رفته بینیمو پاک کنم!!!!

***************************
تو خیابون پام گیر کرد به جدول، با صورت خوردم زمین و همه صورتم خونی و خاکی شده بود. اونوقت خانومه اومده میگه: خوردی زمین؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ من بدل مرد عنکبوتیم ، یه حرکت اومدم بهم افتخار کنی!!!!!

***************************
با دوستم رفتم ساندویچی یه هات داگ با یه سموسه سفارش دادیم،  به یارو میگم نون اضافه بزن،میگه واسه هات داگ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ واسه سموسه بزن سیر شیم.

***************************
سوار قایق موتوری شدم , قایق به شدت تکون می خورد , از ترس دوستمو محکم گرفتم, میگه ترسیدی؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ یهو احساس کردم خیلی دوست دارم گفتم محکم بغلت کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد