جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جوک پ ن پ، پـَـَـ نــه پـَـَـــ، اس ام اس پ ن پ، جوک خنده دار جو

جوک پ ن پ، پـَـَـ نــه پـَـَـــ، اس ام اس پ ن پ، جوک خنده دار جوک های پ نه پ،پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه، پــَ نــَ پــَ، پَـ نَـ پَـ، پ ن پ، پس نه پس

سر امتحان به یارو میگم ورقتو بگیر بالاتر ببینمش.میگه میخوای از رو من بنویسی؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام ببینم اگه خطت خوبه تابلوی مغازه رفیقمو بنویسی.

***************************
زنگ زدم نمایندگی بوتان، گفتم پکیج خونم خراب شده، یکی رو بفرستید واسه تعمیر! یارو می گه پکیجتون بوتانه؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ  وستینگ هاوس ِ اوریجینال آمریکاست. زنگ زدم نمایندگیش تو آمریکا، اونا گفتن ما سر در نمیاریم، شماره شما رو دادن

***************************
دیروز یه حلزون پیدا کردم به دادشم نشون دادم میگم ببین چه خشکله.میگه اینو از تو باغچه پیدا کردی؟ پـَـ نـَـ پـَـ این حلرزون گوشمه.جاش تنگ بود اون تو آوردمشون بیرون یه نفسی تازه کنه

توی سرما منتظر رفیقم وایسادم، از سرما تمام بدنم داره میلرزه، رفیقم با ماشین اومده بقلم شیشه ماشین رو داده پایین (بعد 10 دقیقه تاخیر) میگه سردته؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ پس فردا عروسی داریم دارم رقص عربی تمرین میکنم، خوب میلرزونم یا نه؟ (سامان)

***************************
یارو میگه اسمت چیه؟ میگم اصغر، میگه اِ اصغر آقا شمایی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ من اینشتین اومدم ببینم میشناسیم (سامان)


***************************
گرگه میره دم خونه شنگول و منگول زنگ میزنه شنگول میره پای آیفون تصویرى میگه: آقا گرگه، تو یى؟؟؟ گرگه می گه: پـَـ نـَـ پـَـ مادرتونم رفتم تو لباس گرگه تا سورپریزتون کنم.
***************************
سر جلسه امتحان بعد از 20 دقیقه استاد رو صدا کردن اومده میگه سوال داری؟؟؟؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ خواستم به خاطر حسن سلیقتون تو انتخاب سوالات ازتون تشکر کنم و اینگونه شد که قصه امتحان به سر رسید و کلاغ ما عین خر تو گل گیر کرد و به خونش نرسید

***************************
رفتم مطب چشم پزشک به منشیه میگم یه وقت میخوام برا عمل لیزر چشم..! میگه: برا اصلاح دیدتون؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ پشته قرنیه ام یه دو تا موى زائد در اومده میخوام با لیزر برشون دارین..

***************************
میگه کیفت چه خوشگله از کجا گرفتى؟ میگم عید که رفته بودیم ترکیه از استانبول خریدم. میگه: اِ پس خارج بودى؟؟؟ میگ
توی آزمایشگاه شیمی بودیم، کارمون تموم شد. دوستم گفت: بریم بیرون؟ دبیرمون گفت: پـَـ نـَـ پـَـ بمونید اینجا نهار پتاسیم کربنات مهمون ما باشید (سارا)

***************************
دارم با دوستم چت میکنم یه حرف زد برگشتم بهش کلی دری وری بارش کردم.  پی ام میده الان با منی اینارو؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ داشتم با یاهو مسنجر راجع به سرعت اینترنت حرف میزدم و بد و بیراه می گفتم

***************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد