جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

اس ام اس پ ن پ جوک خنده دار جوک های پ نه پ جوک پ ن پ پ ن پ پـَـَ

اس ام اس پ ن پ جوک خنده دار جوک های پ نه پ جوک پ ن پ پ ن پ پـَـَـ نــه پـَـَــــ

رفیقم صندلی عقب ماشین تخم مرغ گذاشته بود ! میخوردن به هم صدای شکستنشون میومد ! گفت: تخم مرغا دارن میخورن بهم؟ منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ دارن همدیگه رو می بوسن و نوازش میکنن

***************************
رفتم پیست اسکی میگم : تیوپ داری؟ میگه : میخوای بــاهاش سُر بخوری ؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام پنچریش رو بگیرم

***************************
صفحه لمسی گوشیم خراب شده بردمش نمایندگی بعدش زنگ زده میگه مشکل از صفحه لمسیشه. پـَـ نـَـ پـَـ من فک کردم مشکل از منه نگو از صفحه لمسیش بوده !!

***************************
داریم حکم بازی می کنیم، بابابزرگم یار منه! من حکم می اندازم، بابابزرگم: حکم لازم؟ من : پـَـ نـَـ پـَـ اومدم پز بدم که من هم حکم دارم تا دلتون بسوزه.

***************************
گوشیم و ورداشتم رو صفحش "ها" میکنم.  رفیقم میگه میخوای تمیزش کنی؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ واسه یکی پیام صوتی بدون متن میزارم

با پدر خانومم داشتیم فیلم نگاه میکردیم. توی سکانس یه زن بود و دو تا مرد. گفتم اینکه حامله س؟ پدر خانومم گفت زنه؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اون یارو سیبیل کلفته (دایی مرتضی)

***************************
رو در سرویس بهداشتیه شهر نوشته بود 100 تومان. رفتم و برگشتم میگم پول بدم؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ چک روزم قبول میکنیم. شهرداری گفته 3% تخفیف نقدی هم داره!!!

***************************
رفتم تو یه سی دی فروشی به یارو میگم آقا سی دی خام دارین؟ میگه واسه رایت کردن میخوای؟ پـَـ نـَـ پـَـ دارم خودم رو واسه المپیک لندن آماده می کنم میخوام با اینا پرتاب دیسک تمرین کنم!

***************************
رفتم خدمات کامپیوتری میگم آقا یه سی دی بدید. میگه سی دی خام؟ پـَـ نـَـ پـَـ رو ذغال کبابش کن، فقط قربون دستت حسابی مغز پخت بشه

***************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد