جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

اس ام اس پ ن پ جوک خنده دار جوک های پ نه پ جوک پ ن پ پ ن پ پـَـَ

اس ام اس پ ن پ جوک خنده دار جوک های پ نه پ جوک پ ن پ پ ن پ پـَـَـ نــه پـَـَــــ
سر کلاس بودم استاد شروع کرد به نوشتن رو تخته! دختره گفت استاد بنویسیم؟ برگشتم بد نگاش کردم. گفتم حیف استاد سر کلاسه، گفت پـَـ نـَـ پـَـ می خوای بگو.

***************************
تو اتاق دارم خمیازه میکشم خواهرم میپرسه:خوابت میاد؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ گشنمه دهنمو باز کردم مامانمون بیاد (مثل گنجیشکا) غذا بذاره ته حلقم

***************************
دارم کمرمو با نبش دیوار میخارونم. خواهرم میگه کمرت میخاره؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم علامت گذاری می کنم واسه خرس ها راهو گم نکنن

***************************
رفتیم آتشکده زرتشتی ها توی یه جای دور افتاده (چشمه چک چک). موبد آنجا داشت برامون توضیح میداد خواهرم بعدش ازم میپرسه این آقاهه زرتشتیه؟ گفتم بهش پـَـ نـَـ پـَـ مسلمونه به خاطر کمبود شغل اومده اینجا داره کار میکنه

***************************
رفتم دکتر،دکتره میگه متولد چه سالی هستی؟ میگم:66. میگه:1366؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ 66 قبل از میلاد مسیح، خودم رو مومیایی کردم که تا این موقع سالم موندم

***************************
جاتون خالی هفته پیش با چند تا از دوستام رفتیم کله پزی بعد که غذا تموم شد به شاگرد اونجا گفتم: میشه دستمال کاغذی بیاری؟ شاگرده گفت : می خوای دستات رو باهاش پاک کنی؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ با نون خوردم سیر نشدم ، گفتم با دستمال بخورم شاید سیر شدم
شنیدین میگن "بعضی وقت ها" برای رسیدن باید رفت؟ پـَـ نـَـ پـَـ ما می مونیم رسیدن بیاد پیش ما

***************************
داشتیم با مامانم اتاقمو تمیز می کردیم. همینطور که دیوارها رو گردگیری می کردم یه عنکبوت دیدم. به مامانم گفتم بکشمش؟ گفت: پـَـ نـَـ پـَـ بیارش پایین شب واسه شام کبابش می کنیم دور هم می خوریم!

***************************
از مدرسه بیرون اومدنی رفتم گوشیم رو از ناظم بگیرم. گوشی رو که برداشتم گفت :گوشی خودته؟ من هم از رو عادت گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ گوشی شماست، میخوام برش دارم تا دیگه گوشی نیارین مدرسه. (بعدش رو نمیگم که یک هفته اخراج شدم از مدرسه)

***************************
سر کلاس از یکی از دانشجو ها سوال پرسیدم. همین طور نگام میکنه. بعد از اینکه دوستاش بهش گفتن که جواب بده. میگه: باید سوال راجواب بدم؟ منم گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ گل را که چیدی زودتر بله را بگو .دل داماد رفت

***************************
دوستم اومده خونمون مرغ عشق هامو دیده رو لوستر میگه : اینا مرغ عشقن؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ گونه نادری از میمون های بالدارن که فقط در شمال خونه ما رو لوستر زیست میکنن

***************************
دوستم زنگ زده خونمون میگه فردا میای دانشگاه جزوه ها تو بیار. مامانم میگه دوست دانشگاهت بود؟ پـَـ نـَـ پـَـ دوست زمان جنگ بود تو عملیات والفجر ٨... نقشه ی عملیات رو میخواست.
مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره

***************************
اومدم یزد،تاکسی گرفتم واسه دانشگاه یزد. نزدیک دانشگاه رسیدیم راننده پرسید دانشگاه یزد میرید؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام برم برج میلاد اینجا گم شدم!!

***************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد