جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

متن زیبا برای تسلیت ایام فاطمیه،پیامک ایام فاطمیه

متن زیبا برای تسلیت ایام فاطمیه،پیامک ایام فاطمیه

سر فصل کتاب آفرینش زهراست

 روح ادب وکمال و بینش زهراست

روزی که گشایند در باغ بهشت

 مسئول گزینش و پذیرش زهراست

********************************************

 من و این داغ در تکرار مانده

 من و این عشق بیدار مانده

********************************************

 مپرس از من چرا دلتنگ هستم

 دلم بین در و دیوار مانده . . .

********************************************

 بر حاشیه‌ی برگ شقایق بنویسید

 گل ، تاب فشار در و دیوار ندارد

********************************************

 یا علی قبر پرستویت کجاست؟

 آن گل صد برگ خوش بویت کجاست؟

********************************************

 من با که گویم این که بهارم خزان شده

 ماهم به خاک تیره غربت نهان شده

بانوی بی نشان که به هرسو نشان ز اوست

 رفت از برم به قامت همچون کمان شده

********************************************

 بر عالمیان رحمت رحمان زهراست

 در هر دو جهان سرور نسوان زهراست

 نوری که دهد شاخه ی طوبی از اوست

 کوثر که خدا گفته ، به قرآن زهراست

********************************************

 جز علی و پدرت، قدر تو را کس نشناخت

 شب قدری و بُوَد قدر تو پنهان ، زهرا

********************************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد