جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پیامک تسلیت حضرت فاطمه

پیامک تسلیت حضرت فاطمه

  پیغمبری که عمری غمخوار امتش بود

روی کبود زهرا اجر نبوتش بود؟

********************************************

ما گوشه نشینان غم فاطمیه ایم

محتاج عطا و کرم فاطمیه ایم

عمری است که از داغ غمش سوخته ایم

********************************************

دیدم که ازپس در پهلوی من شکسته است

فریاد من درآنجا علی علی علی بود

بر روی سینه من با میخ در نوشتند

این جرم گفتن علی علی علی بود

من هم زخون سینه بر روی در نوشتم

تنها گناه زهرا علی علی علی بود

********************************************

ای کاش فدک این همه اسرار نداشت

ای کاش مدینه در و دیوار نداشت

فریاد دل محسن زهرا این بود

ای کاش در سوخته مسمار نداشت

کاش قلبم به قبرش راه داشت

کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

********************************************

 دل از غم فاطمه توان دارد، نه

و ز تربتِ او کسی نشان دارد، نه

آن تربتِ گمگشته به بَر، زوّاری

جز مهدی صاحب الزمان دارد، نه

********************************************

حضرت محمد صلی الله علیه و آله :

فاطمه پاره تن من است . هر که او را بیازارد ، مرا آزرده خاطر کرده است

و هر که او را شاد کند ، مرا نیز خوشحال نموده است .

********************************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد