جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

www.juk.parsiblog.com اس ام اس تبریک روز تولد

www.juk.parsiblog.com       اس ام اس تبریک روز تولد

روزی که، تو اومدی روی زمین

یه فرشته کم شد از آسمونا

مثل گل شکفتی بین آدما

گل سر سبد بودی بین اونا

تولدت مبارک عزیزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم

و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

www.juk.parsiblog.com       اس ام اس تبریک روز تولد

روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

www.juk.parsiblog.com       اس ام اس تبریک روز تولد

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

www.juk.parsiblog.com       اس ام اس تبریک روز تولد

میگویند  آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است  اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست  تولدت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

www.juk.parsiblog.com       اس ام اس تبریک روز تولد

باز کن پنجرهها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را

جشن میگیرد

و بهار

روی هر شاخه کنار هر برگ

شمع روشن کرده است

لمس بودنت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

www.juk.parsiblog.com       اس ام اس تبریک روز تولد

با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد