جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جوک های غضنفر ، سرگرمی داغ داغ ، طنز آبان 89، سرگرمی آبان 89، طا

جوک های غضنفر ، سرگرمی داغ داغ ، طنز آبان 89، سرگرمی آبان 89، طالع بینی ازدواج  ، جوک جدید آبان 89  ، اس ام اس مرکز جکستان سهیلا         www.juk.parsiblog.com

اض سمیم غلب و با طمام وجود دوصتط دارم(مگه ما بی صوادا دل نداریم!)

دانشمندان هسته ای رو دارن ترور میکنن احتمالا این آخرین پیام منه!

شما ممکن است بتوانید گلی را زیر پا لگدمال کنید اما محال است بتوانید عطر آنرا در فضا محو کنید

آیا می دانید عقرب ها تنها موجوداتی هستند که اشعه رادیواکتیو تاثیری بر آن ها ندارد

آیا می دانید با یک مداد می توان خطی به طول 56 کیلومتر کشید

 

جوک های غضنفر ، سرگرمی داغ داغ ، طنز آبان 89، سرگرمی آبان 89، طالع بینی ازدواج  ، جوک جدید آبان 89  ، اس ام اس مرکز جکستان سهیلا         www.juk.parsiblog.com

آیا می دانید 30 برابر جمعیتی که امروزه بر روی کره زمین است در زیر خاک مدفون است

آیا می دانید تقریبا یک سوم وزن یک زن و یک دوم وزن مرد را ماهیچه تشکیل می دهد

آیا می دانید نوزاد بیش از 300 استخوان دارد که با رشد بعضی از آن ها به یکدیگر جوش می خورند

دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی

با تو بازم اگه باشم وحشت از مردن ندارم / لحظه هام پر میشه از تو وقت غم خوردن ندارم

شعله محبت رو نکنه خاموش کنی / دوریم عادت بشه من رو فراموش کنی

 

جوک های غضنفر ، سرگرمی داغ داغ ، طنز آبان 89، سرگرمی آبان 89، طالع بینی ازدواج  ، جوک جدید آبان 89  ، اس ام اس مرکز جکستان سهیلا         www.juk.parsiblog.com

زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت / زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت زندگی رودی است جاری که هرکه آمد شادمان / کوزه ای پر کرد و رفت

زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت / زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت

در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است / دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار / چه کنم حرف دگر یاد ندادست استاد

جا برای گنجشک زیاد است ولی / به درختان خیابان تو عادت دارم

 

جوک های غضنفر ، سرگرمی داغ داغ ، طنز آبان 89، سرگرمی آبان 89، طالع بینی ازدواج  ، جوک جدید آبان 89  ، اس ام اس مرکز جکستان سهیلا         www.juk.parsiblog.com

در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما / همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها

سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند!

از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست / اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست

دیروز میمردند و فراموش میشدند آرام آرام ، امروز چه زود از یاد رفته ایم بی آنکه بمیریم

حتی اگه دیدن تو برام بشه خیلی محال / مهم اینه دوستت دارم ، فاصله ها رو بی خیال

آدم به زمین آمد این حادثه رویا نیست / این فرصت بی تکرار عشق است ، معما نیست

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد