جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جوک های غضنفر ، سرگرمی داغ داغ ، طنز آبان 89، سرگرمی آبان 89، طا

جوک های غضنفر ، سرگرمی داغ داغ ، طنز آبان 89، سرگرمی آبان 89، طالع بینی ازدواج  ، جوک جدید آبان 89  ، اس ام اس مرکز جکستان سهیلا         www.juk.parsiblog.com

در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است / دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار / چه کنم حرف دگر یاد ندادست استاد

جا برای گنجشک زیاد است ولی / به درختان خیابان تو عادت دارم

در این دنیا که حتی ابر نمیگرید به حال ما / همه از من گریزانند ، تو هم بگذر از این تنها

سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند!

 

جوک های غضنفر ، سرگرمی داغ داغ ، طنز آبان 89، سرگرمی آبان 89، طالع بینی ازدواج  ، جوک جدید آبان 89  ، اس ام اس مرکز جکستان سهیلا         www.juk.parsiblog.com

از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست / اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست

دیروز میمردند و فراموش میشدند آرام آرام ، امروز چه زود از یاد رفته ایم بی آنکه بمیریم

حتی اگه دیدن تو برام بشه خیلی محال / مهم اینه دوستت دارم ، فاصله ها رو بی خیال

آدم به زمین آمد این حادثه رویا نیست / این فرصت بی تکرار عشق است ، معما نیست

گر لایق ما نیست که ما یاد تو باشیم / بگذار که در سایه ی دیوار تو باشیم

 

جوک های غضنفر ، سرگرمی داغ داغ ، طنز آبان 89، سرگرمی آبان 89، طالع بینی ازدواج  ، جوک جدید آبان 89  ، اس ام اس مرکز جکستان سهیلا         www.juk.parsiblog.com

امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی که هیچ وقت نجات پیدا نکنی!

از درون قلب توست جهان چو دوزخ / دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت

مصرعی از قلب من ، با مصرعی از قلب تو / شاه بیتی میشود در دفتر و دیوان عشق

ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم

زندگی کردن من مردن تدریجی بود / آنچه جان کند تنم ، عمر حسابش کردم

 

جوک های غضنفر ، سرگرمی داغ داغ ، طنز آبان 89، سرگرمی آبان 89، طالع بینی ازدواج  ، جوک جدید آبان 89  ، اس ام اس مرکز جکستان سهیلا         www.juk.parsiblog.com

زندگی نامردترین معلم است که اول درس می دهد بعد امتحان می گیرد

سوال جدید خواستگاری داماد خوشه چند است؟

دلتنگ مباش قلبم را سایبان دلت کردم وچشمانم را در انتظار دیدنت

دعای دختران دم بخت : ربنا اتنا فدنیا زوجن قدن ثروتن کثیرا ماشینن پرشیا موبایلن نوکیا والدینن فوتا

واقعاً بهار و قیامت شبیه هم هستند علف های هرز و گل ها هم زمان از خاک سربر می دارند ( دکتر سنگری )

نوروز روزی است که در آن قائم ما اهل بیت ظهور کند امام صادق (ع)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد