جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93

اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
خوش به حال ماهی ها
تکلیفشان معلوم است
هوایی که می شوند ، می میرند

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
نشود فاش کسی آنچه میان من و توست
تا اشارات نظر ، نامه رسان من و توست
گوش کن ، با لب خاموش سخن میگویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست

****************
پیامک جدید عاشقانه مهر 93
چه حکایت عجیبی است هوای پاییز
تنها را تنها تر می کند و عاشق را عاشق تر . . .

****************
اس ام اس جدید عاشقانه
مزرعه که درو شد کلاغ هم رفت
بیچاره مترسک احساسش را به کسی سپرده بود
که برای نیازش “تنهاییش” را پر کرده بود . . .

****************
متن عاشقانه جدید
راه که میروی ، عقب می مانم
نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم
میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم
میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . .
تو فقط برای منی !

****************
اس ام اس عاشقانه جالب
آدم در مورد بقیه خیلی راحت میتونه بگه : “فراموشش کن” . . .

****************
اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند
شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم
می دانی دلیلش چیست ؟
می داند که اگر کنارم باشی
دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز
از او نخواهم خواست

  ****************
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
گفته بودم بی تو سخت میگذرد بی انصاف !
حرفم را پس میگیرم
بی تو انگار اصلا نمیگذرد . . .

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
ستاره در هوا می بینم امشب
زمین در زیر پا می بینم امشب
خدایا مرگ ده تا جان سپارم
که یار خود جدا می بینم امشب

****************
اس ام اس زیبای عاشقانه
انصاف نبود ، رفتنت باخودت باشد
فراموش کردنت با من . . .

****************
متن زیبای عاشقانه
لایق پرستش است
کسی مثل تو
که در این بی مهری ها
بی چشم داشت محبت میکند . . .
استتوس عاشقانه
برایم فرقی نمی کند که این شهر لعنتی چقدر ساختمان و خانه و خیابان دارد
وقتی تو در این شهر نباشی ، من برج زهرمارم !

****************
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
نترس عشقم ، این پرنده با مشتی دانه ، اهلی هیچ دلی نمی شود
وقتی پرواز را فقط در آسمان تو آموخته . . .

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
لعنت به تو ای “دل”
که همیشه جایی جا می مانی
که تو را نمی خواهند !
برترین اس ام اس های عاشقانه
هر بار که گفتم دوستت دارم ، سکوت کردی !
حرف های من سنگین بود یا گوش های تو ؟

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
و تو فکر میکنی خاموش شده اند ، دلتنگی هایی که هر روز ساکتشان میکنم
دلواپسم ، کجای قصه مان سکوت کرده ای که تو را نمیشنوم

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند ، که امروز
اینقدر دیوانه وار ، تشنه ی “بازی کردن” با آدم هایی ؟


****************
خدایا ممنون که مرا در حد ایوب میبینی
ولی تمامش کن !
دیگر بریده ام . . .

****************
پیامک عاشقانه
همه نیمه گمشده دارند
ولی تو
تمام پیدا شده ی منی . . .

****************
sms عاشقانه
نه سرما اثر کردنیست و نه باران خیس کردنی
اگر «تو» بامن قدم بزنی . . .

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
گنج ها همیشه در دل ویرانه ها جا خوش می کنند
بی خود نیست که تو در دل من نشسته ای . . .

****************
پیامک های زیبای عاشقانه
نه از سرم می افتی
نه از چشمم
کجای دلم نشسته ای
که جایت این قدر امن است ؟

****************
اس ام اس تیکه دار عاشقانه
عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت
شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی همون اس ام اسای تکراری رو میخونی . . .

****************
اس ام اس دلتنگی عاشقانه
یادت میاد میگفتی آسمون اگه زمین بیاد
همیشه عشقمی دوست دارم زیاد
هنوز ازین دروغ تو خوشم میاد . . .

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
بودم !
دیدم با دیگری شادتری
رفتم . . .

****************
اس ام اس جالب عاشقانه
نه طبق عادت دوستت دارم ، نه به حکم سنت !
همه چیز بنا بر فطرت است
“خوب ها” دوست داشتنی اند

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
تولدم را جشن می گیرم
هر صبح
که از آغوش تو
به دنیا می آیم . . .
اس ام اس جدید
میگویند یک روزی هست
که چرتکه دست میگیرند و حساب و کتاب میکنند
و آن روز تو باید تاوان آنچه با من کردی را بدهی !
فقط نمیدانم
تاوان دادن آن موقع تو ، به چه درد من می خورد !؟

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
من
دعا میکنم
تو را داشته باشم
تو
دعا می کنی
دیگر نباشم
بیچاره خدا !

****************
پیامک عاشقانه جدید
“تو” جا زدی
“من” جا خوردم
“اون” جا گرفت !

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف
لرزشی روی میز کنار تختم میفتد
از این صدا متنفر بودم اما
چشم هایم را میمالم

****************
new message
تا لود شود آرزو می کنم ، کاش تو باشی
سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !
متن عاشقانه جدید
خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست
و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم . . .

****************
جملات عاشقانه جدید
خدایا
هوای مشترک مورد نظر ما را داشته باش
با اینکه در دسترس ما نیست !

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
می گن شکستنی رفع بلاست ، ای دل کمی تحمل کن ، شاید “حکمتی” باشد . . .
sms جدید عاشقانه
سرسری زندگی کن و رد شو ! دقت “دق” ات می دهد . . .

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
بعضی ها را میتوان خواست اما نمیشود داشت !
بعضی ها را باید یواشکی از دور دوست داشت !
بعضی ها را نباید خواست ! نباید دوست داشت !
اما دل است دیگر
اسیر این نگاه بیقرار
میخواهد و دوست میدارد

****************
اس ام اس های عاشقانه
ما با هم دو استکان چای نوشیدیم».
و این جمله شعر نیست.
استکان در آن به معنی استکان است
و چای استعاره از هیچ شرابی نیست.
خواستم بگویم
اوست که مرا مست می‌کند!

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
من شمع جان گدازم ، تو صبح جان فزایی
سوزم گرت نبینم ، میرم چو رخ نمایی
نزدیک این چنینم ، دور آن چنان که گفتم
نه تاب وصل دارم ، نه طاقت جدایی

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
با اونی باش
که عشقت رو بفهمه
دلتنگیت رو درک کنه
وفاداریت رو ارج بده

****************
اس ام اس جدید عاشقانه مهر 93
محبتت رو وظیفه ندونه
فقط تو رو دوست داشته باشه
قدر یکی مثل تو رو بدونه
فقط با اونی باش
که تفاوت تو رو با بقیه تشخیص بده !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد