جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پیامک روز پدر,پیامک های تبریک روز پدر,پیامک,پیامک خنده دار روز شوهر,پیامک امام علی,پیامک روز شوهر,پیامک روز مرد

پیامک روز پدر,پیامک تبریک روز پدر,پیامک تبریک ولادت حضرت علی(ع),پیامک روز پدر,پیامک های تبریک روز پدر,پیامک,پیامک 15 تیر,پیامک امام علی,پیامک روز شوهر,پیامک روز مرد


نزدیک شدن روز پدر چقدر سخته برای پسرک ۸ ساله ای که
برای شادی روح پدرش توی کلاس بین بچه ها نان و خرما پخش کرد
خدایا قلب شکسته اش لایک تو را می خواهد !

پدرم پینه‌های دستت حکایت داستانی است عاشقانه٬ صادقانه …
ای تمام زندگیم روزت مبارک…

حرف ” مــــــــــــــــرد ” اومد وسط
گفتیم یادت کنیم … !
روزت مبارک

غمگینم
مثل مردی که روز تولد “زنش” افتاده روز مرد

“م” مثل “مرد”
میدونم خیلی وقت بود که کسی چیزی رو بهت تبریک نگفته بود
آی داداشی که آلان رو برجک وایسادی و پست میدی روزت مبارک…
آی داداشی که امشب قراره بابا بشی روزت مبارک…
و آی داداشی هایی که لب مرز دارید خدمت می کنید روز شما هم مبارک…
روز پدر و روز مرد رو پیشاپیش به همه مردان سرزمینم تبریک میگم…!

سیزده ماه رجب آمد به دنیا مرتضی / مژده ای اهل ولا ، او هست وصی مصطفی
بهر زهرا همسر و باب حسین و حسن است / فاتح خیبر، شفیع مومنین روز جزا
میلاد امام علی (ع) بر شما مبارک

شک ندارم که بهشت در دستان تو هم جاریست ای پــــــدر …
.

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم
و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم
که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم
پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم . . .

دختر است دیگر …
بابایش نباشد ، زمین میخورد !

روز مرد , روز سبیل , روز اشرف مخلوفات بر همه سبیل داران
و همینطور بر جامعه ذلیل نساء مبارک باد.
باشد که بیش از پیش شاهد آقایی و سروری مردان باشیم !

پدرم کارگر است
به مزرعه می آید با آخرین ستاره از آسمان صبح
و باز می گردد با اولین ستاره در آسمان شب
پدرم خورشید است !

ممکن است شاهزاده ام را پیدا کنم اما …
اما پدرم همیشه پادشاه من میماند !

همسر عزیزم
نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را
نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود
روز مرد مبارک
 

ادامه مطلب....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد