جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

اس ام اس ویژه تبریک روز مادر,اس ام اس ویژه تبریک روز زن,پیامک ویژه تبریک روز مادر

همسرم عزیزم ، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست - و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم . . .

گر پادشاه عالم شوی
.
.
.
.
باز هم گدای مادری

 

♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥

 

بـــه ســـــلامتی مــــــــادری
که بم گفت اگه اعصابت خورده
داد بــــــــزن
مــنـو بــــــــزن
فقط تو خودت ننداز عـــــزیــــزم
یه لحظه اشکم در اومد
لعنت به من
لعنت به من
مامان دوست دارم...

 

♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥

 

مادر ، تک واژه ایست زیبا
مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست
قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد
مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا
آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

 

♥♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

مادر! در ستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود
و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.
روزت مبارک

 

♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥

 

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست
تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم.

 

♥♥♥♥♥♥♥ تبریک روز مادر ♥♥♥♥♥♥♥

 

 مادرم سواد شعر ندارد ...
اما خودش زیباترین شعر دنیاست ...
 


ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد