جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

چهارشنبه سوری گرامی باد


متن تبریک چهارشنبه سوری 93


دستانت را به من بده تا با هم از رو آتش بپریمم!
آنان که سوختند ، همه تنها بودند!
چهارشنبه سوری مبارک
.
.
.
اس ام اس و پیامک چهارشنبه

سلامتیه اونایی که براشون مثل آتیش چهارشنبه سوری بودیم
همه وجودمون تو آتیش عشقشون سوخت
تا اونا با شادی از رومون بپرن و رد بشن
بهترین جملات تبریک چهارشنبه سوری
سرخ میشوی، وقتی میشنوی : دوستت دارم
زرد میشوم، وقتی میشنوم : دوستش داری
چهارشنبه سوری راه انداختیم
سرخی تو از من، زردی من از تو
همیشه من میسوزم و همیشه تو میپری . . .

.

.
.
اس ام اس و پیامک چهارشنبه

 
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست
همه بدبختی ها در پشت
روزای خوش همه در پیش
چه غوغا میکنه آتیش !
چهار شنبه سوری مبارک
.
.
.
چهارشنبه

ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺘﻈﺮﻩ ﻋﮑﺴﺎﯼ ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﺳﻮﺭﯼ
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﺑﺎ ﻣﻮﺿﻮﻉ :
ﻣﻦ ﻭ ﺗﺮﻗﻪ |:
ﻣﻦ ﻭ ﺍصغر ﺗﺮﻗﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺧﻮﺏ |:
ﻣﻦ ﻭ ﻣﻤﺪ ﺑﻤﺒﯽ |:
ﻣﻦ ﻭ ﺑﺎﺭﻭﺕ |:
ﻣﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﮐﺒﺎﺏ ﺷﺪﻥ |:
ﻣﻦ ﻭ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺩﻫﻨﻤﮑﯽ ﺩﺭﺣﺎﻝ ﺑﻤﺐ ﮔﺬﺍﺭﯼ |:
ﻣﻦ ﻭ ﻋﺸﻘﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭ |:
ﻣﻦ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﺗﯿﺶ ﮔﺮﻓﺘﻦ |:
ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﺟﻨﮕﻪ .. ﺍﯼ ﻻﻭ ﯾﻮ ﭘﯽ ﺍﻡ ﺳﯽ |:.

.

.
.
اس ام اس و پیامک جدید چهارشنبه

اس ام اس چهارشنبه

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش
و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم
سرخی تو از من ، زردی من از تو
جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک
.
.
.
.
پیشاپیش آغاز مانور جنگ جهانی سوم
و شبیه سازی انفجار های قاره ای
و آزمایش بمب های اتمی
بر تو مسئول ویژه برگزاری مراسم مبارک !
.
.
.
نیازمندیها قبل از چهار شنبه سوری !

هواپیمای اختصاصی جهت عبور و مرور در شب چهار شنبه سوری موجود است !
.
.
.
نیازمندیهای شب چهار شنبه سوری :
ضد هوایی با قابلیت انهدام هواپیما در رنگ های مختلف موجود است !

.
.
.
اس ام اس ویژه چهار شنبه

آتش روشن کردم وعهدکردم تا خاموش شدنش دعایت کنم

میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هربار یک هیزم اضافه میکنم!
چهارشنبه سوریت مبارک
.
.
.
پیامک چهار شنبه

بشد «چارشنبه» هم از بامداد / بدان باغ که امروز باشیم شاد
.
.
.
چهارشنبه سوری گرامی باد

.
.
.
متن عاشقانه چهار شنبه

خداجون
.
.
.
یه کاری کن امشب که از رو آتیش میپره
.
.
.
یخ دلش آب شه بهم بگه دستتوبده به من باهم بپریم!
.
.
.
جوک چهار شنبه

امسال در حال پرش از رو آتیش میخوام بگم :
.
.
.
خاوری: ثروت تو از من، یارانه من از تو!
.
.
.
شعر جالب جهار شنبه

تق تق تق فش فشه، فاصلمون کم بشه، هیزم و نفت و آتیش، دوست دارم خداییش، سیب زمینی به
سیخه، عکس گلت به میخه، غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن، هوا بهاری میشه، سرما فراری
میشه، زردی ازت دور بشه، هر چی میخوای جور بشه.
پیشاپیش
پیشاپیش 4شنبه سوری و سال نو مـبــارکــــ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد