جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پیام تبریک میلاد امام رضا(ع)


.
این زمزمه در عرش برین است امشب
پیدایش نور شمس دین است امشب
مژده به محمد و علی و زهرا
میلاد امام هشتمین است امشب

.
.
جدیدترین اس ام اس های ولادت امام رضا
زخاک توس می جهد, ستارگان به آسمان / شمس همیشه در طلوع, مهر کران خاوران
سجده گه اهل فلک, بوسگه حور و ملک / بارگه قدس رضا, منشا فیض عرشیان . . .

.
.
بر در دوست به امید پناه آمده ایم
همره خیل غم و حسرت و آه آمده ایم
چون ندیدیم پناهى به همه مُلک جهان
لاجرم سوى رضا بهر پناه آمده ایم
میلاد امام رضا مبارک باد

.
.
امشب که خدا گناه عالم بخشد ما را به طفیل طفل تُکتَم بخشد
جا دارد اگر گناه هر امــت را بر بضعه پیغمبر خاتم بخشد . . .

  
.
.
باز صدا کنم ترا, ای سر و سامانی من / در گذر از حادثه ها, یار پریشانی من
سائل و مسکین توام, حاجت من وصال توست / از در خود مران گدا,شاه خراسانی من

.
.
امام رضا علیه السلام:
از نشانه های فهم، بردباری، دانش و خاموشی است . . .

.
.
ما دولت تسلیم و رضا می طلبیم
راهی سوی اقلیم بقا می طلبیم
اندر دو جهان ، عزت و اقبال و نجات
از فیض ولایت رضا می طلبیم
میلاد امام رضا مبارک باد . . .

.
.
شعر تبریک ولادت امام رضا(ع)
یا رضا جان کن مدد بر خوانِ تو مهمان منم
در شبِ میلادِ تو دلْ‌تشنه‌ی درمان منم
دست من از عیدی لطف و شفاعت خالی است
پادشاهی من گدایم، دست بر دامان منم
میلاد امام رضا مبارک باد

.
.
هر چند حال و روز زمین و زمان بد است
یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
آنجا برای عشق شروعی مجدد است  . . .

.
.
دل در حرمش دارد عجب حال غریبی
برده است زدل خال لبش هر چه شکیبی
نوشی چو زلعل لب او قطره ای از عشق
یابی به دل عاشق خود حال عجیبی . . .

.
.
لحظه‌های شادی دلهای ما آغاز شد
باز ذکرِ حمد حقِ با سینه‌ها دمساز شد
امشب از یومن قدومت یا علی موسی الرضا
غنچه‌‌ای از گلشن آل محمد باز شد

.
.
شمع جمع شاپرکهایی رضا / ای کلید ساده مشکل گشا
آن گل زیبا گل خوشبو تویی / ای رضا جان، ضامن آهو تویی
با نگاهت چون کبوتر کن، مرا / تا بگیرم اوج، خوشحال و رها . . .

.
.
گر کمی از پیاله ات جرعه به نام ماکنی
ترک جهان ودین ودل به قصد جام میکنم
تا که بپرسی از دلم نام غریب آشنا
نام رضای فاطمه عطر کلام میکنم . . .

.
.
خوش آمدی رضا جان جانم فدا نمایم
تبریک من پذری باشد همین دوایم
از جان تو را بخوانم خوشبو شود دهانم
لطفی نما رضا جان تا من به کعبه آیم
میلاد امام رضا مبارک باد . . .

.
.
مژده ای اهل رضا، روی رضا پیدا شد
جلوه حسن الهی به فضا پیدا شد
ضعفا روی به گلزار ولایت آرید
که گل روی معین الضعفا پیدا شد
میلاد امام رضا مبارک باد

.
.
ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت
حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا را
بر عموم مسلمین گرامی تبریک عرض میکنم  . . .

.
.
شما یک آسمان باران نابی / برای خشکی چشم خرابی
میان کاسه های خالی ما / نزول قطره های مستجابی . . .
ولادت امام رضا(ع) بر شما مبارک

.
.
اس ام اس ولادت امام رضا(ع)
آمد بهار و صحنه گلزار دیدنیست
گل جوش سبزه از در ودیوار دیدنیست
چون عمر گل چو شادی امروز ما کم است
فرصت مده زدست که بسیار دیدنیست
میلاد امام رضا(ع) خجسته باد

.
.
پیامک ولادت امام رضا(ع)
مژده ای اهل رضا روی رضا پیدا شد / جلوه حسن الهی به فضا پیدا شد
ضعفا روی به گلزار ولایت آرید / که گل روی معین الضعفا پیدا شد . . .

.
.
شعر ولادت امام رضا(ع)
حق، معرفت به هر نگاهم داده / در حلقه ی عشق خویش راهم داده
اینها همه علتش فقط یک چیز است / ایرانی ام و رضا پناهم داده . . .
میلاد آقا امام رضا مبارک

.
.
میلاد امام رضا(ع)
ز رحمت به موسى بن جعفر خدا / گران هدیه اى را عطا مى کند
به نجمه عطا کرده حق آیتى / که حق را ز باطل جدا مى کند
قدم زد على بن موسى به عالم / که عالم بر او اقتدا مى کند . . .

.
.
پیام تبریک میلاد امام رضا(ع)
مگذار مرا دراین هیاهو، آقا / تنها و غریب و سربه زانو آقا
ای کاش ضمانت دلم را بکنی / تکرار قشنگ بچه آهو آقا
عیدتون مبارک

.
.
خوش آمدی رضا جان جانم فدا نمایم / تبریک من پذیــری باشد همین دوایم
از جان تو را بخوانم خوشبو شود دهانم  / لطفی نما رضا جان تا من به کعبه آیم . . .

.
.
حق معرفتی به هر نگاهم داده
در حلقه‌ی عشق خویش راهم داده
این ها همه علتش فقط یک چیز است
ایرانی‌ام و رضا پناهم داده . . .

.
.
کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد / بدون واسطه دم از احد نخواهد زد
گدای کوی رضا شو که آن امام رئوف / به سینه ی احدی دست رد نخواهد زد . . .

.
.
چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند / موج‌های پریشان تو را می‌شناسند
نام تو رخصت رویش است و طراوت / زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند
اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد / چون تمام غریبان تو را می‌شناسند
ولادت غریب الغربا، معین الضعفا، حضرت رضا (ع) مبارک

.
.
یاد او در عمق دلها می شکوفد همچو نور / نام او در کام جانها می تراود همچو قند
ای حضور هشتمین، افتادگان غربتیم / دست ما را هم بگیر از لطف، ای بالابلند . . .
 عید شما مبارک

.
.
رضای تو را من رضایم، رضا جان / به دربار تو من گدایم رضا(ع) جان
اگر دور از مکه و کربلایم / تویی مکه و کربلایم رضا(ع) جان . . .

.
.
اى شه طوس که سرچشمه الطاف خدایى / جان ما باد فدایت که ولی ‎نعمت مایى
میوه باغ رسالت، شه اقلیم ولایت / بحر مواج علوم و کرم و لطف و رضایى . . .

.
.
آن شب شب میلاد سبز هشتمین لاله / دل را پر از عطر و صفاى یاس‎ها کردند
باران مهر و رحمت و نور و صفا بارید / دل را بـه عـشق پاک “آقا” آشنا کردند . . .

.
.
بر در دوست به امید پناه آمده ایم  / همره خیل غم و حسرت و آه آمده ایم
چون ندیدیم پناهى به همه مُلک جهان / لاجرم سوى رضا بهر پناه آمده ایم . . .

.
.
لحظه‌های شادی دلهای ما آغاز شد / باز ذکرِ حمد حقِ با سینه‌ها دمساز شد
امشب از یومن قدومت یا علی موسی الرضا / غنچه‌‌ای از گلشن آل محمد باز شد . . .

.
.
یا رضا جان کن مدد بر خوانِ تو مهمان منم / در شبِ میلادِ تو دلْ‌تشنه‌ی درمان منم
دست من از عیدی لطف و شفاعت خالی است / پادشاهی من گدایم، دست بر دامان منم . . .

.
.
السلام ای حضرت سلطان عشق / یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت / السلام ای تربتت باغ بهشت . . .

.
.
ساقى که خود تجلى مستانه مى‏کند / ما را خمار وارد میخانه مى‏کند
بنیانگذار شیوه لیلائیان رضاست / کز دل جنون بسازد و دیوانه مى ‏کند . . .

.
.
ما دولت تسلیم و رضا می طلبیم / راهی سوی اقلیم بقا می طلبیم
اندر دو جهان ، عزت و اقبال و نجات / از فیض ولایت رضا می طلبیم . . .

.
.
مجبور شدم به هر کسی رو بزنم / در محضر هر غریبه زانو بزنم
تحقیر شدم ، چون که فراموشم شد / یک سر به ضامن آهو بزنم . . .
میلاد مبارک

.
.
دلم می خواد آقا جون، مشهدتُ ببینم / با زائرات ‌کنار سقاخونت بشینم
سقاخونت آقاجون، به یاد مشک سقاست / اونجا فقط برای شادی قلب زهراست . . .
ولادت امام رضا بر شما مبارک

.
.
اون کسی که منو اینجا کشیده، امام رضاست / منو با عشق حسینش خریده، امام رضاست
اون کسی که زائرا، تا که می رن به پابوسش / می خره تمومشون رو ندیده، امام رضاست

.
.
ما در ره ثامن الحجج می میریم / از طوس سراغ کربلا می گیریم
امروز چو چشمه های سرخ اشکیم / فردا به رکاب منقم تکبیریم . . .

.
.
سلطانی و ما رعیت ملک تو رضاییم / همواره در این سلطنتت جمله گداییم
کی تحفه ی شاهانه به پابوس تو گیریم / ما منتظر تذکره ی کرب و بلاییم . . .

.
.
شما یک آسمان باران نابی / برای خشکی چشم خرابی
میان کاسه های خالی ما / نزول قطره های مستجابی . . .
ولادت امام رضا بر شما مبارک

.
.
امام رضا (ع) :

هرکس دوستی در راه رضای خدا برای خود بدست آورد همانا قصری در بهشت برای خود تهیه کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد