جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

اس ام اس شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها

اس ام اس شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------
دو بیتی ها (مرثیه زینب سلام اله علیها)

غم دوران من گردد یتیمی
که هم پیمان من گردد یتیمی
من از قد کمانت حتم دارم
بلای جان من گردد یتیمی
حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
آریا موبایل
---------------------------------------
اس ام اس شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------
مکن مخفی به سینه آه، مادر
مرا کن از غمت آگاه ،مادر
مشو راضی پس از تو زنده باشم
گل خود را ببر همراه ،مادر

---------------------------------------
اس ام اس شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------
از فاطمه اکتفا به نامش نکنید
نشناخته توصیف مقامش نکنید
هر کس که در او محبت زهرا نیست
علامه اگر هست سلامش نکنید

---------------------------------------
پیامک شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------
یا علی رفتم بقیع اما چه سود
هر چه گشتم فاطمه آنجا نبود
یا علی قبر پرستویت کجاست
آن گل صد برگ خوشبویت کجاست
آریا موبایل
---------------------------------------
پیامک شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------
هر چه یاشد من نمک پرورده ام
دل به عشق فاطمه خوش کرده ام
حج من بی فاطمه (س) بی حاصل است
فاطمه (س) حلال صدها مشکل است

---------------------------------------
پیامک تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------
دل غریب من از گردش زمانه گرفت
به یاد غربت زهرا شبی بهانه گرفت
شبانه بغض گلوگیر من کنار بقیع
سراغ مدفن پنهان و بی نشانه گرفت
آریا موبایل
---------------------------------------
پیامک تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------
دنبال جنازه ات اگر می نالم
آهسته تر از مرغ سحر می نالم
دیشت سر بالین تو اشکم می ریخت
امشب به غریبیِّ پدر می نالم
---------------------------------------
پیامک تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------

در این صحرا چو لاله داغ دارم
به دل سوز غمی جانکاه دارم
مدینه، دیدی از بیداد گردون
ز کف دادم همه دار و ندارم؟
---------------------------------------
پیامک تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------

آن شب که ابوتراب با قلب حزین
بسپرد تن اُم ابیها به زمین
دانی که چرا خاک ز دستش افشاند
یعنی که تمام هستی ام بود همین!
آریا موبایل
---------------------------------------
پیامک تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------
ز کف دادم چراغ لاله ام را
کنم پنهان ز دشمن ناله ام را
نه دست خود کفن کردم شبانه
تن زهرای هجده ساله ام را
---------------------------------------
پیامک تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
----------------------------------------

حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
مدینه در وطن تنهاترینم
«ولی اللّه»ام و خانه نشینم
ز سوز داغ زهرای جوان مرگ
شرر خیزد ز آه آتشینم

---------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد