جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ با حال

پ ن پ با حال

تی شرت « دی اند جی » پوشیدم ...داداشم میگه « دولچه ، گابانا » ست؟ میگم
 پَـــ نَ پَـــ « داوود و غفوره »
 
--------------------------------------------------------------------------------

خیام...
بگذار قلم را به غزل بسپارم/
شاید گره ای باز شود از کــــارم/
پرسید: مگر تو هم غزل می گویی؟/
گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ !! فقط رباعـــی دارم...
 
--------------------------------------------------------------------------------

مامانم تلفن زده میگه زود بیا خونه این مانتو رو بگیر ببر برای مامان‌ بزرگت گفتم کجاست؟خونست؟؟؟ می‌گه پـَـَـ نــه پـَـَــــ گشت ارشاد گرفتتش تو کلانتری محله!
 
--------------------------------------------------------------------------------

یه عکس جدید گرفتم، به دوستم نشون میدم میگه آخِى تویى ؟؟؟؟؟؟؟ میگم پَ نَ پَ عکس عمه جانِ خدا بیامرزمه اوردم ببینى چه شباهتى به هم داشتیم.
 
--------------------------------------------------------------------------------

سوار اتوبوس بودم ! به ایستگاه آخر که رسیدیم پول رو دادم به راننده میگه شما هم پیاده میشی ؟ گفتم پـــــ‌ نه پــــــــــــ این پول رو دادم واسه آیندگان پس انداز کنی ! من خودم تا آخر خط باهاتم ، هیچ وقت تنهات نمیذارم ! تا آخرین قطره خونم ............... !!!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتیم خواستگاری , پدر دختره برگشته میگه , حالا شما قصد ازدواج دارین ؟؟
 میگم : پَ نَ پَ اومدم ببینم اگه شما هم صلاح می دونین دخترتونو یه بار ماچ کنم و برم
 
--------------------------------------------------------------------------------

میرم بستنی فروشی یارومیگه یستنی میخوای؟
 میگم پَـــــــــــــ
 میگه کوفت پَـــ نَ پَـــ ما هم بستنی داریم هم فالوده!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

میرم سینما برا دیدن فیلم جلو گیشه بلیط فروشی یارو بلیط فروشه میپرسه بلیط می خوای ؟
 گفتم پَـــ نَ پَـــ امدم ببینم چطوری از این سوراخ رفتی اون تو بلیط بفروشی ....!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد