جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ سال 91

پ ن پ سال 91

دارم سبزی خورد می کنم ... دستم بریده ... میگم مامان چسب داری؟
 میگه دستتو بریدی؟!
پَـــ نَ پَــــ می خوام کارم تموم شد دوباره سبزیارو بچسبونم!
 
--------------------------------------------------------------------------------

به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه میگه استارت میزنی روشن نمیشه؟
 میگم پَـــ نَ پَــــ وقتی ازش خواهش میکنم روشن نمیشه
 
--------------------------------------------------------------------------------

کلاغه به روباهه میگه:گفتی آواز بخون که پنیر از دهنم بیافته؟
 
روباهه میگه:پـَـَـ نَ پـَـَــــ می خواستم واسه آکادمی موسیقی گوگوش ازت تست بگیرم
 
--------------------------------------------------------------------------------

دختره میگه اگه من برم خارج تو با یه دختر دیگه ای دوست میشی؟
 
پَـــ نَ پَـــ میرم تو اتاقم خودمو حبس می کنم رو دیوارشم می نویسم: شاید این جمعه بیاید ... شاید
 
--------------------------------------------------------------------------------

زنگ زدم به دوست دختر دوستم فوت میکنم میگه مزاحمی؟
 میگم پَـــ نَ پَــــ نسل جدید کولرهای ال جی هستم با دو سیم کارت مجزا
 
--------------------------------------------------------------------------------

شمع های ماشینم سوخته,رفتم تعمیرگاه...میپرسه عوضشون کنم؟
 پـَـَـ نَ پـَـَــ فوتشون کن تا صد سال زنده باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد