جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ... نه پ...پ ن پ

پ... نه پ...پ ن پ

حدود 3 صبح بود رفتم سر یخچال تنگه آب رو برداشتم آب بخورم،
 دوستم بلند شده میگه می‌خوای آب بخوری ؟
 گفتم پـَـَـ نَ پـَـَــــ ،تو خواب یادم افتاد به گلا آب ندادم می‌خوام بهشون آب بدم
 
--------------------------------------------------------------------------------

میگه امتحانِ چی داری؟؟؟
 میگم وصایا,,,
میپرسه وصایای امام؟؟؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــ... وصایای الیزابت تیلور
 
--------------------------------------------------------------------------------

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید
 میگه پیاده میشی؟
 پـَـَــــ نــه پـَـَــــــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم...!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

با گل رفتم بیمارستان
 نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین
 گفتم پ نه پ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات...
 
--------------------------------------------------------------------------------

کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم
 بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده: آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه بشه عصای دستم
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر
 یارو گفت : راحت باشه؟
 پَــــ نَ پَــــ خار داشته باشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد