جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ سال 91

پ ن پ سال 91

به مامانم میگم من میرم کارواش،
 میگه ماشینم میبری؟
 میگم پَـــ نَ پَــــ دارم میرم اونجا دوش بگیرم
 
--------------------------------------------------------------------------------

یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیست
 باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟پَـــ
 نَ پَـــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط‌کش بزن دربیا.
 
--------------------------------------------------------------------------------

مگس کش دستمه.
مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟
 میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن
 
--------------------------------------------------------------------------------

حواسم نبود با صورت رفتم تو در
 میگه ندیدیش؟
 میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ من دارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم دکتر میگم:دو روزه بدنم خیلی درد میکنه!
بعد از 10 دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!
پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوای واسم دعا کن تا خوب بشم!!!!
 
--------------------------------------------------------------------------------

زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن...
میگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟
 میگم پـَــــــ نَ پـَــــ مرکز نخبگان ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد