جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جک های پ ن پ

جک های پ ن پ

با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم صف 40 متری نوبتم شده
 یارو میگه نون می خوای ؟
 پَـــ نَ پَـــ تا الان قطار بازی می کردیم واگن آخرم بودیم
 
--------------------------------------------------------------------------------

تو خیابون موتوریه اومد کیفم رو قاپید،
 یارو میپرسه دزد بود؟
 میگم پـَـَـ نَ پَــــ رفیقم بود اومده بود امانتیش رو پس بگیره، فقط خواست هیجانش بیشتر باشه
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم نوشابه بخرم به یارو میگم اینکه تاریخش مال دو سال پیشه
 میگه : یعنی فاسد شده ؟
 میگم پـَــــــــ نَ پَـــــــ مونده جا افتاده
 
--------------------------------------------------------------------------------

دارم از گرما میمیرم ، خودمو مثله چی دارم باد میزنم ،
 بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟؟
 پـَـَـــ نــه پـَـَـــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان میکنم
 
--------------------------------------------------------------------------------

تو دستشویی به خواهرم میگم آفتابه رو میدی؟
 میگه میخوای خودتو بشوری؟
 پ نه پ میخوام آبش کنم بذارم تو یخچال
 
--------------------------------------------------------------------------------

به یارو راننده میگم..آقا اگه میشه یکم سریعتر..الان هواپیما میپره...
میگه..بسلامتی مسافرین؟....
 .پَــ نَ پَـــ...فندک هواپیما دیشب دستم جامونده....میرم بدم به رانندش
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین
 یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟
 میگم پــــَ نه پــــــَ اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد