جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ تصویری

پ ن پ تصویری

رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2 تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوی مسئولش که وارد حسابم کنه؛
 میگه: میخوای ببریشون؟
 پَــ نَ پَـــ اومدم کتابارو بهت توصیه کنم بخونی، میانگین ساعت مطالعه تو مملکت بره بالا
 
--------------------------------------------------------------------------------

سر امتحان برگه تقلبم و در آوردم دارم مینویسم
 مراقبه دیده میگه تقلبه؟؟
.....میگم پَــــ نَ پَــــ دعای ابوحمزه ثمالیه
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم،
 مربیه میگه: بچه رو میبریدش؟
 میگم: پَــ نَ پَـــ همین جا میخورمش
 
--------------------------------------------------------------------------------

برنامه آشپزی تلوزیون:
خانم آشپز:حالا سینمونو میزاریم گرم بشه
 مجری:منظورتون سینه مرغه؟
 خانم اشپز:پ ن پ میخوام سینه خودمو گرم کنم.
 
--------------------------------------------------------------------------------

رفتم آزمایش ادرار.
یارو میگه ادراره؟
 میگم:پـــ نه پـــــ سکنجبینِ برو کاهو بیار بزنیم توش بخوریم!
 
--------------------------------------------------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد