جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ... نه پ...پ ن پ

پ... نه پ...پ ن پ

میگن کریستف کلمب وقتی رسید به امریکا سرش رو از پنجره کشتی کرد بیرون از یه سرخ پوست پرسید داداش اینجا آمریکاست؟
 سرخ پوسته گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ ژاپنه ما هم چون شلوار پامون نیست از خجالت قرمز شدیم
 
رفتم داروخونه، میگم باند دارین؟ میگه باند پانسمان؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــــ باند فرودگاه ! میخوام فرود بیام !
 
جلو توالت عمومی… آقاهه میگه ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما سوسکیم اومدیم عید دیدنی
 
تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم. میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده! میگه مرده؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــــ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی!
 
به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام. میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــــ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست!
 
روی نیمکت توی پارک، روزنامه دستمه... اومده میگه... روزنامه میخونی؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــــ سبزی خریدم نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم
 
دراز کشیده بودم لب استخر. دوستم میگه آفتاب می گیری؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خورشید مسابقه گذاشتیم، هر کی دیرتر بخنده برندس !
 
رفتم بچه خواهرمو از مهدکودک بیارم. مربیه میگه بچه رو میبریدش؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــــ همینجا میخورمش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد