جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ جدید

پ ن پ جدید
دعوام شد لباسم پاره پوره شده بود ، بابام گفت : کتک کاری کردی ؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ زلیخا بهم پیشنهاد بی شرمانه داد ، اومدم در برم لباسمو گرفت پاره پوره شد

***************************
تلویزیون داره نشون میده 2تا توله شیر تو تهران گرفتن مامانم میگه واقعا توله شیرن؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اینا گربه ان منتها دارن خودشون واسه مسابقات قویترین مردان آماده میکنن

***************************
داشتیم با رفقا تو فیسبوک پـَـ نـَـ پـَـ میخوندیم شیر رو گاز سر رفت به داداشم گفتم شیر سر رفت؟ گفت پـَـ نـَـ پـَـ اومده بالا سرک بکشه ببینه ما چیکار میکنیم

***************************
برگشتم خونه خوشحال به بابام میگم: بابا کار پیدا کردم. میگه: کجا پسرم؟ میگم: موزه ی ملی! میگه: به عنوان کارمند؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ به عنوان قالیچه ی دوران اسکندر مقدونی

***************************
ماشینمون جوش اورده یارو میگه جوش اورده گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فواره توش کار گذاشتیم وقتی حوصلمون سر بره روشنش می کنیم

***************************
داداشم از پرسید : مزدور یعنی خائن . جاسوس !!! گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ نوعی موزِ که در مناطق دور میروید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد