جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ... نه پ...پ ن پ

پ... نه پ...پ ن پ
میخوام یه بسته پست کنم تهران کد پستی طرف نوشتم کارمند پست بهم میگه این کد پستیه طرفه میگم پـَـ نـَـ پـَـ کدپستی رضا گلزار به اسم دوستم نوشتم ریا نشه
***************************
داشتم لباسارو از تو آب تو ماشین در میاوردم بذارم تو خشک کن، خواهرم اومده میگه میخوای بذاری تو خشک کن که خشک بشه؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ تو بپوششون انقدر بدو تو خیابون تا خشک بشن

***************************
تازه از خواب بیدار شدم بابام می یاد میگه:بیداری؟؟؟! می گم پـَـ نـَـ پـَـ خودمو زدم به بیداری!

***************************
رفتم دکتر میگه مریضی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ببینم مرض جدید چی داری؟

***************************
بدو بدو اومدم خونه،دارم میرم سمت دستشویی،مامانم میگه دستشویی داری؟!میگم: پـَـ نـَـ پـَـ سوسکه بهم اس ام اس داده "دارم خفه میشم" دارم میرم نجاتش بدم

***************************
دارم تو کوچه راه میرم یه خانمه با ماشین رفت تو چاله آب پاشید همه صورتم و لباسام خیس شد، وایساده میگه وای خیس شدید ؟ پـَـ نـَـ پـَـ دیدم یه خانم محترمی مثل شما رانندگی یاد گرفته...اینا اشک شوقه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد