جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ سال 91

پ ن پ سال 91
گرگه میره دم خونه شنگول و منگول، بچه ها میگن اومدی مارو بخوری؟ گره میگه پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ببینم مامانتون نیست چیزی کم و کسر نداشته باشین
***************************
طرف اومده زنگ درمونو زده میگه این پرایده مال شماست؟ میگم نه مال همسایت. میگه یعنی الآن زنگ اونارو بزنم؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ می خوای آیفونو بذارم دوباره زنگ مارو بزن!!
***************************
همسایه مون تازه اسباب کشی کرده، ازم می پرسه آنتنو رو پشت بوم باید بذارم؟! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ بیار بذار فرق سر من!!
***************************
رفتم آموزش دانشکده ،مسوول دانشکده داشت مدارکمو تکمیل میکرد، گفتش شماره شناسنامه داری؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ گذر موقتم سه ماه سه ماه تمدیدش میکنم

***************************
شب جمعه داشتم خرما خیرات میکردم ... یارو خورده میگه : فاتحه بخونم؟ گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ الهه ناز بخون...!

***************************
به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور،میگه بکشمش میگم پـَـ نـَـ پـَـ بهش بگو بیاد عقب چشاش ضعیف میشه

***************************
میپرسه بازی کیه با کی؟ میگم استقلال تراکتور. میگه لیگ برتره؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ مقدماتی یورو ۲۰۱۲ است تیم کم داشتن اومدن از اینجا تیم ببرن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد