جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پ ن پ جدید

پ ن پ جدید
رفتم ثبت احوال، پرسید متولد چه سالی هستی؟ گفتم 1365، گفتش هجری شمسی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ هجری میلادی!!!!!!

***************************
امروز رفتم مغازه خدمات کامپیوتر، پرسیدم پد دارید؟ میگه پد ماوس میخوای؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ پد واسه مانیتورم میخوام خوب حرکت نمیکنه!

***************************
شماره کارت بانکیم رو به دوستم اس ام اس زدم برام پول بریزه. برگشته میگه شماره ی کارتته؟ پـَـ نـَـ پـَـ شماره ی خط جدید موبایلم ،خواستم تو اولین کسی باشی که داریش

***************************
تو صف عابر بانک وایسادم،یارو اومده میگه شما توی صف هستی؟ پـَـ نـَـ پـَـ وایسادم اینجا که شما پول که گرفتی انگشتت رو با زبون من خیس کنی و پولات رو بشماری.

***************************
تازه دارم گیتار یاد میگیرم به دوستم میگم یه مهمونی بگیر برات بترکونم ...میگه با چی با گیتارت؟ پـَـ نـَـ پـَـ با موشک انداز

***************************
رفتم داروخونه به یارو میگم یه سرنگ بده ، میگه می خواین آمپول بزنین میگن پـَـ نـَـ پـَـ میخوام باهاش خون مردم رو تو شیشه کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد