جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جوک پ ن پ، پـَـَـ نــه پـَـَـــ، اس ام اس پ ن پ، جوک خنده دار جو

جوک پ ن پ، پـَـَـ نــه پـَـَـــ، اس ام اس پ ن پ، جوک خنده دار جوک های پ نه پ،پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه، پــَ نــَ پــَ، پَـ نَـ پَـ، پ ن پ، پس نه پس

دخترم زیپ کیفش خراب شد برده درستش کنه. آقاهه میگه خرابه ؟ دخترم (10 سالشه) میگه پـَـ نـَـ پـَـ دلش گرفته بود گفتم بیارمش بیرون شما رو ببینه کمی دلش باز بشه!!!!

***************************
پسر عموم رفته تو حس میگه یعنی اینهمه نعمتو خدا افریده!!! بعد خواهرش که 8 سالشه میگه پـَـ نـَـ پـَـ من آفریدم!!!


زنگ زدم به استاده ازش نمره بگیرم مشروط نشم. بعد نیم ساعت میگه برای نمره زنگ زدی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم ببینم چرا باهام بهم زدی

***************************
تلویزیون داشت یه مسابقه بسکتبال بین یه تیم از ایران و یه تیم از بلژیک نشون میداد. گزارشگر بعد از سکوت طولانی: کرم‌الله قاسم‌آبادی از ایران. من تو دلم: پـَـ نـَـ پـَـ از قاسم‌آباد بلژیک

***************************
داشتم توی اتاقم درجا می زدم خواهرم اومده می گه داری چی کار می کنی؟ می گم دارم درجا می زنم یه کم تحرک داشته باشم . میگه این یعنی تحرک؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ یعنی حمام آفتاب تو هاوایی

***************************
داشتیم تو خیابون با ماشین می رفتیم. یه نفر کنار خیابون داشت شمع با قالب چوبی بزرگ می فروخت. شوهر خواهرم با تعجب از من پرسید: داره شمع می فروشه؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ شام غریبان گرفته!!!!

***************************
سر کلاس زبان بودیم یه شاگرد جدید اومد، استاد ازش پرسید بچه کجایی؟ گفت اسم شهر رو بگم استاد؟ استاد گفت پـَـ نـَـ پـَـ جی پی اسشو بده با گوگل مپ پیداش می کنم!!!!

***************************
سر کلاس زبان بودیم یه شاگرد جدید اومد، استاد ازش پرسید بچه کجایی؟ گفت اسم شهر رو بگم استاد؟ استاد گفت پـَـ نـَـ پـَـ جی پی اسشو بده با گوگل مپ پیداش می کنم!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد