جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جوک پ ن پ، پـَـَـ نــه پـَـَـــ، اس ام اس پ ن پ، جوک خنده دار جو

جوک پ ن پ، پـَـَـ نــه پـَـَـــ، اس ام اس پ ن پ، جوک خنده دار جوک های پ نه پ،پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه، پــَ نــَ پــَ، پَـ نَـ پَـ، پ ن پ، پس نه پس

دیشب به خانمم گفتم شام بریم بیرون...گفت : گفت آماده شم امشب بریم؟؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ وایسا فردا صبح بریم

***************************
اومده تو اتاق، قاب عکس رو دیوار و دیده میگه: وای داداشته؟؟؟ میگم: آره. میگه: عکسشه؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ خودشه، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش، چسبیده به دیوار

***************************
با دوستم داریم میریم سمت ماشینم. دستم خورد رو دزدگیر، صداش دراومد. دوستم میگه: تو زدی دزدگیرو؟؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ ماشینم شناخته منو، خوشحاله، داره صدام می کنه!

***************************
شب میام خونه به مامانم مـیگم : مامان بالاخره دختر رویاهامو دیدم!  با تعجب میگه: امروز؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ فردا ، فقط خـواستم زودتر بگم خوشحالت کرده باشم

تمام مطالب امروز رو دوست خوبمون سامان ارسال کرده برام. البته سامان شخص بسیار عزیزیه چون با اینکه داره خدمت سربازی رو انجام میده، اما باز هم ما رو فراموش نمیکنه و برامون مطلب جدید میفرسته. از همینجا براش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم از مزالب جالبش خوشتون بیاد.

دارم با یکی از بچه ها کل کل میکنم سر اینکه پ ن پ کی قشنگتره یکی دیگه اومده میگه شما پـَـ نـَـ پـَـ نویسید؟ ما هم با هم گفتیم: پـَـ نـَـ پـَـ ما پـَـ نـَـ پـَـ خونیم شما هم نویسنده قدر وبلاگ

***************************
تو یاهو مسنجر دارم چت میکنم،بابام اومده میگه داره چَت میکنی؟میگم پـَـ نـَـ پـَـ دارم چِت میکنم

***************************

به خانمم میگم غذا چیه؟ میگه گرسنته؟میگم آره،میگه آره و زهر مار واست موقعیت پـَـ نـَـ پـَـ ایجاد میکنم استفاده نمیکنی،گفتم دِ نـَـ دِ یعنی شما رو ضایع کنم گفت: پـَـ نـَـ پـَـ برو رئیس سازمان بین الملل رو مسخره کن

***************************

داشتم کتاب درسیمو میخوندم،رفیقم میگه چیکار میکنی،میگم دارم واسه کنکور میخونم،میگه میخوای بری دانشگاه،میگم : پـَـ نـَـ پـَـ میخوام برای محکم کاری دوباره برم دبستان تا پایم حسابی قوی بشه

***************************

20 تا پـَـ نـَـ پـَـ جدید و خیلی توپ دارم اما 19 تاش یادم رفته یکیشو هم نمیگم بمونی تو خماریش

***************************

یه معما؟ اون چیه که خیلی باحاله،خیلی هم خنده داره،خیلی هم طرفدار داره،نویسندش هم خیلی آدم باحالیه؟ (اصلا فکر نکنی یه وقت پـَـ نـَـ پـَـ باشه ها)
رفتیم خونه خالم یه رون مرغ برداشتم. شوهر خالم میخواد توجه همه رو به من جلب کنه. میگه پسر داری مرغ میخوری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ پاشو گرفتم تا 30 ثانیه دیگه خاکش میکنم (رویای خیس)

***************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد