جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جوک پ ن پ، پـَـَـ نــه پـَـَـــ، اس ام اس پ ن پ، جوک خنده دار جو

جوک پ ن پ، پـَـَـ نــه پـَـَـــ، اس ام اس پ ن پ، جوک خنده دار جوک های پ نه پ،پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه، پــَ نــَ پــَ، پَـ نَـ پَـ، پ ن پ، پس نه پس

داره با سرعت 150 تا میره. بهش میگم آروم برو اینجا دوربین داره .میگه دوربین کنترل سرعت؟ پـَـ نـَـ پـَـ دوربین عکاسی گذاشتن از ماشینا عکس میگیرن میذارن تو فیسبوک تگ هم میکنن. آروم برو عکسمون خوب بیفته

***************************
تو اوتوبان گشت نا محسوس یه ماشینو گرفته بود.راننده ماشینه به پلیسه میگه :می خای جریمم کنی؟ پلیسه میگه: پـَـ نـَـ پـَـ بادو تا همکارام میخاستیم حکم بازی کنیم یه یار کم داشتیم گفتیم مزاحم شما بشیم


ساعت 5 میگم خسته نباشید خداحافظ... میگه تشریف می برید؟ پـَـ نـَـ پـَـ تشریف میارم می خواستم ببینم حواست هست

***************************
رفتم مغازه میگم آقا چنته دارین... میگه برای چاه خونتون میخواهی؟ پـَـ نـَـ پـَـ می خوام حل کنم تو آب بخورم صدام باز شه

***************************
یارو گفت دانشگاه سراسری قبول نشدی که أومدی دانشگاه ازاد؟گفتم پـَـ نـَـ پـَـ پزشکی دانشگاه تهران قبول شده بودم ولی گفتم بیام دانشگاه ازاد که چرخ اقتصاد بچرخه...

***************************
یه گوسفند خریده بودیم بسته بودیمش به درخت که قربونیش کنیم دختر خالم اومده میگه آخــــــی میخوان این طفلی رو بکشن؟ پـَـ نـَـ پـَـ کار بد کرده بستیمش به درخت درس عبرتی باشه واسه بقیه ی گوسفندا ..

***************************
تو هواپیمام،میز جلو صندلی رو باز کردم مهمانداره می گه می خواین چیزی روش بذارین؟!؟! پـَـ نـَـ پـَـ می خوام مساحت سطحشو اندازه بگیرم، ببینم ریاضیم خوبه یا نه

***************************
دندانپزشکم پرسید: هر شب مسواک میزنی که دندونات انقدر سالمن؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میذارم غذا شبا لای دندونام بمونه که کرما به جای دندونام ته مونده غذاها رو بخورن دندونام سالم بمونن.

دختره رفته مغازه میگه مایع سفید کننده دارین؟ فروشنده میگه واسه کف دستشور و حموم میخواین؟ دختره میگه: پـَـ نـَـ پـَـ کرم سفید کننده گرونه، میخوام بجاش از این واسه صورتم استفاده کنم !

***************************
دستمال دستمه دارم میزارو تمیز میکنم داداشم میپرسه داری گردگیری میکنی؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میزا کمبود محبت گرفتن دارم دست نوازش به سرشون میکشم

***************************
لباسامو دارم میزارم تو ماشین رخت شویی... مامانم میگه می خوای لباسارو بشوری؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ دارم تفاضل شتاب مرکزی ماشین رخت شویی رو با شتاب گرانش زمین موقعی که با ماه و خورشید و زحل تو یه خطه بدست میارم بفرستم برا ناسا...


***************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد