جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جوک پ ن پ، پـَـَـ نــه پـَـَـــ، اس ام اس پ ن پ، جوک خنده دار جو

جوک پ ن پ، پـَـَـ نــه پـَـَـــ، اس ام اس پ ن پ، جوک خنده دار جوک های پ نه پ،پـَـ نـَـ پـَـ، پـَـ نـه پـَـ، پـه نـه پـه، پــَ نــَ پــَ، پَـ نَـ پَـ، پ ن پ، پس نه پس
رفتیم رستوران پیش خدمت میگه غذا میل دارید قربان؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم ببینم حقوقت کافیه؟ از کارت راضی هستی یا نه؟

***************************
به مادرم میگم: یه دختر دیدم خوب، پاک ، نجیب، سر به راه، تحصیل کرده ... میگه: میخوای بریم خواستگاریش؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ گفتم دلت بسوزه.

***************************
نصفه شبی رفتگره داره زمینو جارو میزنه،رفیقم میگه رفتگره؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ بابا بزرگ هری پاتره،استتار کرده..

***************************
رفتم کتابفرشی کتاب اسامی بخرم (واسه بچه جدید فامیل)، کتاب فروش میپرسه میخوای واسه بچه اسم بذاری؟؟! گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ یه پوشه جدید ساختم، نمیدونم اسمش رو چی بذارم، میخوام از تو کتاب انتخاب کنم

***************************
ﺻﺒﺢ ﮐﻨﮑﻮر ﺟﻠﻮ داﻧﺸﮕﺎﻩ دارم ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ زﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ اﺳﺘﺮس داری؟ﻣﯽ ﮔﻢ پـَـ نـَـ پـَـ ﺷﻠﻮغ ﯾﻮد ﻣﺎﻣﺎن ﺑﺎﺑﺎﻣﻮ ﮔﻢ ﮐﺮدم!!!

***************************

تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه: شما ایرانی هستین؟ می گم: پـَـ نـَـ پـَـ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن.

دوستم گفت: اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه

***************************

واسه دوستم عکس ایمیل کردم زنگ زدم میگم فرستادمش واست . میگه یعنی الان تو ایمیلمه؟ پـَـ نـَـ پـَـ الان دم در خونتونه ولی دستش به زنگ نمیرسه درو بزن بیاد بالا

***************************
مامانم زنگ زده میگه کجایی؟گفتم با بهروز رفتم بازار. گفت: بهروز رفیقت؟؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ سس مایونز بهروز

***************************

رفتم کفش بخرم یه کفش پوشیدم خوشم اومده میگم همینو میخوام فروشنده میگه اون لنگشم بدم میگم پـَـ نـَـ پـَـ بده پسر حاکم پیدام کنه

***************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد