جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

اس ام اس پ ن پ جوک خنده دار جوک های پ نه پ جوک پ ن پ پ ن پ پـَـَ

اس ام اس پ ن پ جوک خنده دار جوک های پ نه پ جوک پ ن پ پ ن پ پـَـَـ نــه پـَـَــــ

از گوگل سایت رو باز کردم ، نوشته آیا میخواهید وارد سایت شوید ! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ مثل اینکه زنگو اشتباه زدم با طبقه بالایی کار دارم ، ببخشید دیگه تکرار نمیشه !

***************************
رفتم سالن تئاتر ، یارو میگه اومدی تئاتر ببینی؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم فوتبال بازی کنم.

یکی از فامیلمون تو دبی زندگی میکنه. اون روز دوستم بهم میگه یعنی اونجا عربی صحبت میکنه؟! بهش گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فارسی صحبت میکنه، واسش زیر نویس عربی گذاشتن

***************************
بهش گفتم: شنیدی فلانی با همسرش به مشکل خوردن؟ فک کنم میخوان جدا شن. گفت: یعنی میخوان طلاق بگیرن؟ گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ میخواد با همسرش کات کنه.

***************************
دوستم زنگ زده اپراتور ایرانسل. اپراتور میگه فلانی هستم بفرمایید؟ دوستم میگه ایرانسله خانوم؟ پـَـ نـَـ پـَـ همراه اول هیچ کس تنها نیست حتی شما مشترک گرامی!!

***************************
به موهام ژل میزدم دوستم میگه داری ژل میزنی؟ میگم : پـَـ نـَـ پـَـ موهام کم پشت شده دارم آب بینی میزنم تا یکم پرپشت شه

***************************
بربری گرفته بودم رفتم 4، 5 تا لواشم بگیرم. یارو شاطره میگه نون میخوای؟ منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ این 200 تومن رو بگیر اینم یه دور سوار کن.

***************************
به دوستم میگم میدونستی آمریکا به کانادا متصله؟ میگه از طریق خشکی؟ پـَـ نـَـ پـَـ از طریق بلوتوث.

سگ خریدیم اندازه خر ، بستیمش توی باغ ! اومده میگه اینو خریدید واسه امنیت؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ خریدیم باغو بیل بزنه !

***************************
بهش میگم نونوائی قیامت بود. میگه:یعنی شلوغ بود؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ گناهکارا رو مینداختن تو تنور، به نیکوکارا هم نونِ مجانی میدادن.

***************************
زﻧﮓ زدم ادارﻩﻣﺨﺎﺑﺮات ﺑﻪ زﻧﻪ ﻣﯿﮕﻢ ﺧﺎﻧﻮم ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺧﻂ ﺗﻠﻔﻦ ﻣﺎ ﺑﻮق ﻧﻤﯿﺨﻮرﻩ،! زﻧﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﺮاﺑﻪ؟ ﮔﻔﺘﻢ پـَـ نـَـ پـَـ ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮردﻩ ﺻﺪاش ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺟﯿﺰی ﻧﻤﯿﮕﻪ. زﻧﻪ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﺷﺪ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖﻓﺮدا ﺑﺎ ﻣﺪرک ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﺑﯿﺎﯾﺪ اﯾﻨﺠﺎ.ﮔﻔﺘﻢ ﺑﯿﺎم ﻣﺨﺎﺑﺮات؟ زﻧﻪ ﮔﻔﺖ پـَـ نـَـ پـَـ ﺑﺮو داروﺧﻮﻧﻪ ﺑﮕﻮ ﺗﻠﻔﻨﻢ ﺻﺪاش در ﻧﻤﯿﺎد ﺑﻬﺶ ﻗﺮص ﺑﺪﯾﺪ !!!!

***************************
کلاغ اولی : غار. کلاغ دومی : غار؟ کلاغ اولی : پـَـ نـَـ پـَـ هتل ۵ ستاره

***************************
می گه لباساتو انداختی تو وان بشوری؟ پـَـ نـَـ پـَـ می‌خوام سوراخاش پیدا شه پنچریشونو بگیرم

***************************
سوار تاکسیش که شدم مثل سگ میلرزیدم از سرما. بغل دستیم میگه سرده هوا؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ نیم ساعت دیگه تو آکادمی گوگوش آزمون دارم، میخوام خودمو آماده نگه دارم

رفتم نونوایی یارو میپرسه نون میخوایید؟ پـَـ نـَـ پـَـ اومدم دست و پامو آردی کنم برم سروقت شنگول و منگول

***************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد