جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

اس ام اس پ ن پ جوک خنده دار جوک های پ نه پ جوک پ ن پ پ ن پ پـَـَ

اس ام اس پ ن پ جوک خنده دار جوک های پ نه پ جوک پ ن پ پ ن پ پـَـَـ نــه پـَـَــــ

رفتم قنادی میگم یه کیک میخوام روش نوشته باشه پیوندتان مبارک..میگه واسه جشن عقده؟ تو دلم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ واسه ختنه ست .......بریدیم، با درخت کاج پیوند زدیم والا........

***************************
رفتم کارخونه بابام به منشیش میگم : بابام هست ؟ میگه آره میخوای بری تو؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ فقط میخواستم آمارشو بگیرم یه وقت شیطونی نکنه

***************************
تو روزنامه خوندم یارو 30 تا قرص خورده، از طبقه ی چهاردم خودش رو پرت کرده، قبلشم رگ دستش رو زده. دوستم میگه مُرده؟ میگم: پـَـ نـَـ پـَـ ctrl+z رو زد برگشت به آغوش گرم خانواده

***************************
نشستم دارم فوتبال میبینم بابام اومده کانالو عوض کرده. میگه داشتی فوتبال میدیدی؟ پـَـ نـَـ پـَـ زل زدم به تلویزیون ندزدنش شما بیاین برنامتونو ببینین

امروز سر کلاس فارسی عمومی بودیم . استاد میپرسه از بین شما کیا دبیرستان علوم انسانی خوندن ؟ 2 نفر از دخترا دستاشونو بالا بردن . استاد گفت اون داستان حسنک رو خوندین پس؟ دختره با عشوه گفت : حسنک وزیر استاد؟ از ته کلاس گفتم پـَـ نـَـ پـَـ حسنک کجایی (شاهین)

***************************
دوستم میگه چرا انقدر غذات کم شده؟ میگم : تو رژیمم. میگه رژیم لاغری؟ پـَـ نـَـ پـَـ رژیم صهیونیستی!!!

***************************
تا اومدم قورمه سبزی رو گذاشتم رو میز، دختر خالم گفت قورمه سبزیه؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ کوکو سبزیه ابشو زیاد کردیم شده قورمه سبزی

***************************
بابام میبینه که دارم فیسبوک چک میکنم. میگه : همش تو فیسبوکی با دوستات می فیسبوکی؟ منم گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ من مارک زاکربرگم دارم اوضاع کاربران فیسبوک رو چک میکنم یه وقت کم و کسری نداشته باشن. بابام گفت د ِ نـَـ دِ اگه تو زاکربرگ بودی پول شارژ ای دی اس ال رو از من نمیگرفتی. من گفتم : شما هم دِ نـَـ دِ رو میدونی؟ گفت: پـَـ نـَـ پـَـ فقط تو میدونی

***************************
با دوستم رفتم رستوران ، از زیر میز باکفشش میزنه به شلوارم ، میگه پای تو هست ؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ این یه پایه جدیده گذاشتن مشتریها کف کفششونو با اون پاک کنن. ورژن جدیدش واکس هم میزنه .

***************************
به دوستم گفتم : از هفته ی بعد کلاسها تشکیل میشه؟ گفت :مگه میخوای بری سر کلاس؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام استاد ها رو غافلگیر کنم از این هفته برم
تو باشگاه داشتم طناب میزدم یک دفعه طناب به کفشم گیر کرد افتادم. مربی اومده بهم میگه افتادی؟ منم درجا مثل این ندیده ها گفتم پـَـ نـَـ پـَـ واسه یک لحظه یادم رفت که نیروی جاذبه هم وجود داره. اونم با کمال خونسردی گفت 200 تا طناب 10 بار دور زمین میدوی 10 دقیقه هم حرکات کششی انجام میدی تا دیگه یادت نره جاذبه هم وجود داره

***************************
استاد سه تا سیم پای تخته کشید. یکی پرسید: استاد شبکه ی سه فازه؟ استاد گفت: پـَـ نـَـ پـَـ تکفازه اون دوتارو کشیدم تنها نباشه

***************************
تو سریال تلویزیون، دختره تصادف کرده، بعد یه پسر خوش تیپ می بینه با تعجب می پرسه: "یعنی تو فرشته مرگی؟" پـَـ نـَـ پـَـ خواستگار جدیدته بعد تصادف خوشگل تر شدی.
***************************
یکی‌ رو تازه اوردن مدرسمو ن من مسول شدم تا تمام قسمتای مدرسه رو بهش معرفی کنم. نوبت سالن غذا خوری شد گفتم اینجا سالن ناهار خوری .گفت میایم اینجا غذا می‌خوریم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میاییم ظرفارو میشوریم

***************************

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد