جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی، پیامک خفن

جک و پیامک، جکستان، جوک های غضنفر ، اس ام اس، طنز خفن، سرگرمی

پیامک تسلیت امام حسین, پیامک تسلیت محرم, پیامک محرم, پیامک محرم

پیامک تسلیت امام حسین, پیامک تسلیت محرم, پیامک محرم, پیامک محرم , اس ام اس عاشورا, اس ام اس عزاداری محرم http://www.juk.blogsky.com

- یه جائیه تو دنیا همه براش می‌میرن تموم حاجتا رو همه از اون می‌گیرن

بین دو نهر آبه، یه سرزمین خشکه شمیم باغ و لاله‌اش خوشبو ز عطر مُشکه

شبای جمعه زهرا زائر این زمینه سینه‌زن حسینه، یل ام البنینه

- السلام ای وادی کرببلا السلام ای سرزمین پر بلا

السلام ای جلوه‌گاه ذوالمنن السلام ای کشته‌های بی کفن

- کاش بودیم آن زمان کاری کنیم از تو و طفلان تو یاری کنیم

کاش ما هم کربلایی می‌شدیم در رکاب تو فدایی می‌شدیم

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

- کربلا لبریز عطر یاس شد نوبت جانبازی عباس شد

السلام علیک یا ابالفضل العباس

- دیباچه‌ی عشق و عاشقی باز شود دل‌ها همه آماده‌ی پرواز شود

با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود

- دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

 فرشته‌ها از امشب صبوی غم می‌نوشن دوباره اهل جنت پیرهن سیاه می‌پوشن

- خنده کنان می‌رود روز جزا در بهشت هر که به دنیا کند گریه برای حسین

- ای ذبیح کربلا، جان‌ها فدای حج تو ای که خود را در منای عشق، قربان می‌کنی

- سلام من به محرم، محرم گل زهرا به لطمه‌های ملائک به ماتم گل زهرا

- سلام من به محرم، به تشنگی عجیبش به بوی سیب زمین غم و حسین غریبش

- قیامت بی حسین غوغا ندارد شفاعت بی حسین معنا ندارد

حسینی باش که در محشر نگویند چرا پرونده‌ات امضاء ندارد

- آبروی حسین به کهکشان می‌ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می‌ارزد

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست گفتا که حسین بیش از آن می‌ارزد

- ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد بر دل فاطمه داغ عالم شد

فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض می‌کنم

 ای وجودت عشق را معنای حسین عالمی یک قطره تو دریا حسین

فرا رسیدن ماه محرم را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت می‌گم

- پرسیدم: ازحلال ماه، چرا قامتت خم است؟ آهی کشید و گفت: که ماه محرم است

گفتم: که چیست محرم؟ با ناله گفت: ماه عزای اشرف اولاد آدم است

- السلام علیکم یا اباصالح المهدى(عج) السلام علیک یا امین الله فى ارض و حجته على عباده (یا صاحب الزمان آجرک الله) ماه محرم بر شما و عاشقان حسین تسلیت عرض می‌نمایم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد